|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... :D Ornadel? Flipper01? Odyne? |
Tijdens Yoji helemaal vooraan bij de Dj?? Als Basvh er nou de hele set netjes blijft staan met z'n Yoji shirt komen wij er wel op af ;)
Ik weet nog niet hoe laat ik er zal zijn, maar ik denk dat het wel lukt om nog een stukje van hem te zien... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Tijdens Yoji helemaal vooraan bij de Dj?? Als Basvh er nou de hele set netjes blijft staan met z'n Yoji shirt komen wij er wel op af ;)
Ik weet nog niet hoe laat ik er zal zijn, maar ik denk dat het wel lukt om nog een stukje van hem te zien... |
jop ik sta tijdens yoji heel de tijd voorraan, waarschijnlijk ook bij tom harding en lab 4. je kan me bijna niet missen
| quote: | Wat staat er op dat shirt?
Yoji
HQ
.......?
Heb je die zelf gemaakt?
Wel een vette foto trouwens met die crowd
|
er staat
yoji
HQ
biomehanika
het shirt is van het japanse voetbal elftal, achterop dus het laten bedrukken. heb het zelf gemaakt
Ja de crowd is vet. heel dance valley is vet. zet het maar vast in je agenda 2 augustus 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben al bijna aan het aftellen:D :D :D
| quote: | | Nee, ik ben namelijk de hele avond met Misja Helsloot. Misja draait van 22h tot 0h op Impulz. Daarna moet hij van 4h tot 5h in Club XL draaien (ik ga daar dus ook heen). |
de tijden weet ik niet maar meestal is de volgorde zo: JP, Tom Harding, Lab 4, Yoji. dus yoji haal je denk ik niet |
|
|
| basvh |
| oh ja. ik neem ook me digitale camera mee. dus daaraan kan je me ook nog herkennen :D :D :D |
|
|
| raoel |
| en, en, en???????????????? |
|
|
| basvh |
7 December was het zo ver: Eindelijk weer eens een impulz in de brabanthallen. Een perfecte locatie aangezien het 10 min rijden is van mijn huis.
Om 2 minuten over 9 waren we binnen. Lekker vroeg dus we konden zo naar binnen lopen. Eerst maar ff bonnen etc halen. En toen snel de Harddance area binnengelopen die ze deze keer Hyperspace hadden genoemd. Deze zaal was erg mooi aangekleed. Echt veel mooier dan de vorige keren. Ze hadden een enorm podium gemaakt. Die eigenlijk meer op een popmuziek podium leek dan op een house podium. Aan het dak hing een enorme rail, over deze rail vloog een ŽufoŽ deze kon naar beneden en omhoog. De ufo bestond uit van die ronde lichtconstructies waar veel lampen aan hingen. Als er een dj moest beginnen, dan vloog de ufo naar het podium. Als MC Magika de dj had aangekondigd vloog de ufo weg en stond in plaats van de ufo de desbetreffende dj. De dj liep dan naar de draaitafels en begon zijn set. Deze manier van een dj introduceren vond ik erg leuk en goed gedaan.
Maar goed de eerste dj die in de hyperspace bezig was, was dj danny d. Hij was erg aan het opbouwen en de muziek styl kon je niet als hardhouse beschrijven maar het was goede opbouw muziek. Na een tijdje zijn we naar de progressive area gelopen.
De progressive was ook wel mooi opgebouwd. Er hingen veel verschillende doeken aan het dak en 3 grote videoprojectie schermen. DJ Ton Tb was aan het draaien en ik mag dan wel geen progressive kenner zijn als MagreQ, maar dit was toch echt geen progressive. Het was meer Clubtrance te noemen, en ik moet zeggen het was lekkere muziek. De mensen stonden al aardig te dansen. Na een tijdje was het tijd om de andere zalen te verkennen.
Op naar de techno dus. Hier was Montana aan het draaien en het klonk lekker. De oude hal heeft een underground feel, wat natuurlijk in mijn mening erg bij techno past. Erg leuk gedaan. Na een blik op de line up was het tijd om weer naar de hardhouse te gaan, want dave randall was al een tijdje bezig.
Toen we richting hardhouse gelopen nog ff een blik in de retro en various music zalen geworpen. Op het eerste gezicht zag het er wel leuk uit, maar meer kan ik er niet over zeggen.
Dave Randall had het opbouw roer overgenomen van Danny D. En richting het einde van zijn set ging het steeds maar de UK hardhouse kant op. Wat ik natuurlijk errug lekker vond, want voor de UK hardhouse waren we immers toch gekomen.
Om 23.45 nam JP het roer over, en die nam vol gas, heerlijke UK Hardhouse met hier en daar een hardstyl plaatje. Hij eindigde met Organ donors - 4 tribes, wat op het moment mijn favo plaat is. Het was dus flink springen.
Na JP ging Crossfading Tom Harding verder. HIj begon onder luid gejuich met lekkere funky UK HH. Zijn gehuppel achter de draaitafels was erg aanstekkelijk. Ook herkende hij mij nog van Dance Valley en HQ Oktober, wat ook lachen is natuurlijk.Tom was weer flink aan het scratchen en weer paar vette platen gehoord. Nog ff snel een hamburgertje gescoord om voldoende energie te hebben voor mijn favo japanner.
Om 2.40 was het dan zo ver. Yoji kwam op, de zaal ging helemaal los. Hij legde de 1e plaat erop en......... alleen zijn monitor speakers deden het. Yoji gebruikt altijd zwaar opgepitchte draaitafels en heeft altijd zijn eigen DJ booth. Deze stond links op het podium terwijl de andere djs allemaal aan de rechterkant draaiden. Waarschijnliijk was zijn mengpaneel of draaitafel niet goed aangesloten. Terwijl een technice het ging reparen sprongen Yoji en MC Magika op de dj booth om het publiek te entertainen. Na een paar min hadden ze het gerepareed en het nummer hardhouse raver denderde de zaal in gevolgd door banging globe. Toch moet ik zeggen dat yoji het eerste half uut uiterst zwak draaide. 3 min opbouw gevolgd door break gevolgd door qlimax en dat 4-5 nummers achter elkaar. Dit vond ik raar omdat een van yoji sterkste kanten normaal toch precies weten wanneer hij zn nummer moet draaien en er nooit teveel van zulke nummers achter elkaar doet. Gelukkig ging hij na een half uur stuk beter draaien, met als climax zijn eigen track: look at heaven. Ook kwam Odyne en FLipper nog naar voren en even later M-perror en zijn vriendin, altijd gezellig met TAŽs.
Helaas skipte yojis naald nog bij zijn 2 laatste platen. Toen ie klaar was gooide hij nog platen het publiek in. Yoji keek naar mij, gooide de vinyl van banging globe richting mij. Maar een metertje voordat de plaat in mijn armen zou vallen. Draaide hij opeens naar links en vong een of ander sl#$%&_&t de plaat. Erg jammer.
Na yoji kwam lab 4 maar we gingen met een groepje ff chillen. Na eten, drinken, ff zitten. FF naar cor fijneman gelopen die heerlijk draaide. Daarna naar shokk gelopen omdat ik toch wel erg benieuwd was hoe hij zou draaien.
Ik had eigenlijk niet echt hoge verwachtingen van shokk. Maar hij draaide erg goed. Hij voelde precies aan wanneer hij de vette nummers moet draaien. Ik hoop echt dat ie nou meer in nederland ga draaien, want hij was echt goed!!!.
Na shokk kwam sterling moss, lekkere scratches onder begeleiding van een sampler/effector/drum machine en vinyl erg vet allemaal. Om kwar voor 8 de jassen gaan halen en nog ff op de foto met de dark raver die daar rondliep.
Conlusie: Het was een geslaagd feest, relekste sfeer. Veel complimenten over me shirt wat altijd leuk is. Vooral van dames. UDC had er echt werk van gemaakt. Eigenlijk niet echte minpunten, misschien dat ze volgende keer een wat originelere line up moeten verzorgen. Maar in de hardhouse maakten de veteranen (Tom,JP, Yoji, Lab 4) maakten hun naam weer helemaal waar.
Op naar 29 maart als impulz weer in de brabanthallen is.
Hier nog wat fotos:
wat vriendinnetjes van me
tom en jp
De Yoji brothers
Yoji en MC Magika
De japanner
odyne en flipper
TA meeting: van links naar rechts. M-peror. ikke, odyne, flipper en daaronder de vriendin van m-peror. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|