|
|
| raoel |
De hardance zaal heeft echt een megavette line-up!!!!!!!!!!, toch ga ik niet naar Impulz omdat ik dan al andere plannen heb en ik wil liever naar IC.
Al is dt nog niet zeker, maar ja, da zie ik dan wel.
Ik ben al 3 keer naar Impulz geweest en wil nu wel eens iets anders. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dan draait Dana ook hiero in het dorp Lochem :)
En niks is heerlijker dan na een feest binnen 10 min in je nest te rollen :D
Dus gaat nie naar Impulz en vond de afgelopen Outdoor echt helemaal niks aan... |
|
|
| Akira |
ja ik ben een jaar niet meer naar IMPULZ geweest maar altijd de zelfde standaard namen zo te zien.TOM HARDING,JP etc etc...
zo voorspelbaar. De eerste IMPULZ met tiesto was wel een geweldig feestje hoor |
|
|
| M_Peror |
Eerste Impulz was idd errug vet... sindsdien niet meer geweest maar jawel :D :D :D 7 december ben ik er weer bij! Zaterdag de kaartjes gehaald. Sowieso samen met 'n goeie vriendin maar waarschijnlijk gaan er nog veel meer van m'n vrienden. Als ik 't zo hoor heb ik alleen niet veel kans TA's tegen 't lijf te lopen of heb ik 't mis?
Line-up trekt me wel, m'n bek valt er niet van open geef ik toe maar voor Misja Helsloot en Cor Fijneman (trouwens ook voor Michel de Hey, Secret Cinema en Laidback Luke) krijg je mij m'n bed wel uit... btw ook als ik niet zou gaan krijgen ze me m'n bed wel uit want dat staat op gehoorsafstand van de Brabanthallen zeg maar :D Zou duz wel gek zijn als ik niet ging, kan 's ochtends naar huis lopen als ik wil (zoals Dr. Kuipers al opmerkte: niks heerlijkers dan na een feest binnen 10 min in je bed rollen... :o).
BTW: ben niet op Impulz Outdoor geweest maar dat lijkt me erg slecht te vergelijken met de Indoor editie. Indoor- en outdoorfeesten zijn per definitie heel anders qua sfeer enzo. Dus niet naar Impulz indoor gaan omdat je de outdoor editie niks vond lijkt me beetje onzin. |
|
|
| Rinus |
| Vind Impulz een beetje een uitgemolken feest geworden. Geen Impulz voor mij. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|