|
|
| AlFerox |

Datum: 31-12-2002
Lokatie: Heinken Music Hall, Amsterdam
Tijd: 21:00 - 07:00
Prijs: €45 (ex fee)
Tickets: Verkrijgbaar bij Ticketbox & FRS
Site: http://www.q-dance.nl
Oud&Nieuw komt alweer in zicht. Voor Q-dance is het tijdens de jaarwisseling altijd tijd voor Qontact. Qontact met Oud&Nieuw zal dan ook volledig in het teken staan van ‘contact’ maken met het Nieuwe Jaar en met elkaar! Ook op deze editie van dit echte Q-dance ‘feestdagen’-concept, zal die stevige ‘Trance-sound’ van Qontact weer in de Heineken Music Hall te beleven zijn!
De toppers waar we met z’n allen het nieuwe jaar mee in gaan, zijn bekend, oftewel hierbij:
De line-up voor Qontact ‘New Years Eve’ December 31st 2002:
First Floor:
• Marco V
• Johan Gielen
• DJ Astrid
• Jon the Dentist
• Rank 1
• Bas & Ram
Second Floor:
• Natarcia
• DJ Gabriel
Chill Out:
• Club Collective
De kaartverkoop voor Qontact met Oud&Nieuw is inmiddels begonnen. De kaarten á € 45,- (ex fee) zijn verkrijgbaar bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop.
Hou deze site in de gaten voor al het nieuws over Qontact op 31 december, zoals de mogelijkheden die we aan het bekijken zijn om een superdeluxe VIP te creëren.... |
|
|
| Cosmic Guy |
| Niet super. Konnigenacht was beter |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ontzettend jammer van Q-dance dat ze niet ff wat andere DJ's hebben weten te strikken. Ik weet dat O&N altijd moeilijk & duur is maar je wilt toch ook wel eens wat anders.
Maar goed, ik moet werken.
Ik ga er voor zorgen dat een stuk of 180 bejaarden een leuk uiteinde vieren.
LOL, als ik t zo lees lijkt t vet erg!. Is t ook wel, maar tis gelukkig wel in een hotel :D |
|
|
| kolkiewolkie |
heel bijzonder dat ze het lef hebben hier 45 euro voor te vragen....
ik weet nog nie wat ik ga doen... nog zoooooooooooo lang weg, maar no party 4 me denk ik |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|