|
|
| kolkiewolkie |
euh, ik dacht dat de treinen alleen een paar uur rondom 0.00 niet reden en verder wel hoor (misschien een weekendregeling oid)
geen probleem d8 ik iig |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ik hoop dat er nog meer TA's komen, doen we Qontact gewoon nog 's mooi een keer over.... (Lex, Jappio??) |
Ik ga in ieder geval niet :( Ik wil weer is een xtje met mn vrienden gaan feesten, en ik krijg ze niet mee naar Qontact, vandaar dat ik waarschijnlijk naar innercity ga. Helaas, want ik vind de line-up, in tegenstelling tot eerdere berichten zeker wel de moeite waard.. Maar goed.
jammer.. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik ga in ieder geval niet :(
jammer.. |
zeker jammer man! tis altijd met onze nachtportier erbij!
En als optimus nu wel gaat zal ik jullie ge*neuk* missen :p :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by The Groove
Gewoon eens een vraagje: op oud en nieuw rijden er toch geen treinen of wel? hoe kom je daar dan in godsnaam als je A. geen geld hebt voor een taxi en B. niet wilt/kan komen met de auto? |
op oudjaarsavond rijden ze tot een bepaald tijdstip.. ik geloof tot 20.00 of 21.00 ofzo.
moet je dus gewoon vroeg naar amsterdam gaan.
een taxi vanuit Ede lijkt me inderdaad erg duur ja :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
zeker jammer man! tis altijd met onze nachtportier erbij!
En als optimus nu wel gaat zal ik jullie ge*neuk* missen :p :D |
ik ben er bij ghoor:D En over het OV naar Adam, ik ga gewoon vroeg in de avond naar Adam dat ik er 8 of 9 uur al ben, gewoon in de stad zwerven en dan vroeg naar de HMH:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|