|
|
| eieregooie |
| I hope it won't be sold out soon... I still have to convince some friends to go :D |
|
|
| mido |
Ik ben er OOK!!! Remy dus. En mido ook, want het is echt wel een goede nl line-up. En dat Awake goedkoper is komt ook omdat dat in een 1 of andere schrale loods (wel een vette loods :D) is en qontact in de vetste locatie ter wereld!!! Maar ik ben er wel want Qontact is gewoon 1 van de vetste feesten.
Doeii groeten van Remy-D :D:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by mido
Ik ben er OOK!!! Remy dus. En mido ook, want het is echt wel een goede nl line-up. |
toch nog mensen hier die dus wel inzien dat het gewoon een bruut feest gaat worden.. een waardige afsluiting van het jaar en een knaller om het volgende jaar mee te beginnen!
:D :D |
|
|
| Partyhardy! |
Ik ga hier ook zeker heen! :) Super mooi, knallend het nieuwe jaar in! :cool:
Ook tof Remy en Mido dat jullie komen! Partyyyyyy!
Laatste Qontact was ook echt een super feest dus heb hier al weer helemaal zin in! :D :cool: |
|
|
| The Groove |
| Gewoon eens een vraagje: op oud en nieuw rijden er toch geen treinen of wel? hoe kom je daar dan in godsnaam als je A. geen geld hebt voor een taxi en B. niet wilt/kan komen met de auto? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|