|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel? |
Ik denk dat dat het nummer van Chemistry is (we are one) :D |
|
|
| Little Theseus |
Whaa Qontact was echt super!
Kheb me weer erbarmelijk goed vermaakt zal ik maar zeggen :stongue:
Ik zal het 1 keer voor degenen die het niet snappen uitleggen; ik heb op qontact geen verboden middelen gebruikt dus als je dacht tering wat gaat die hard - ik had het gewoon naar mn zin :D:D
Hee, dus die gasten van gisteravond die er bij marco v de hele tijd bij waren zijn ook tranceaddicts! (toch?) Sorry, dat had ik ff niet door Martillo en Sabina ;) :nervous: :eyespop: :D !! Volgende x zal ik me wel ff voorstellen :p
Wat supersjinees al zei liep dr een gast rond zo strak als een tiet die hem kende van 't taforum maar hij postte nooit wat en Optimus was zijn held en hij vond mijn avatar wel vet :gsmile:
Sjon de Tandarts was echt errug lekker aan het draaien, khad het erg naar mn zin in een nog bijna lege zaal lekker ruim dansen!
Daarna Gielen, begon redelijk, mwa - kon iets minder commercieel, maar maakte tenminste niet zulke afschrikwekkende fouten als Astrid. Bas & Ram vond ik al helemaal saai - teveel van het zelfde nadat ze Tiesto - urban train (cosmic gate rmx) hadden gedraaid.
Rank 1 draaide voorspelbaar, maar voorspelbaar kan wel ontzettend lekker zijn soms :crazy:
Bij Marco V ff de laatste energie eruitstampen en tja, zo beland je dus met een ontiegelijke spierpijn thuis :wtf:
De sfeer was te zalig voor woorden, overal vrolijke mensen en ik heb dan ook bijna alleen maar zitten genieten met oud en nieuw.
Iedereen van taforum bedankt voor dit superfeest!
p.s.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die toen die man zijn vrouw ten huwelijk vroeg die vrouw nog hard "NEE!" hoorden roepen? |
|
|
| BooMBooM |
| nee heb ik niet gehoord vond het wel vet dat ie dat daar gewoon ff zo deed zijn vrouw ten huwelijk vragen en ben nog steeds best nieuwsgierig naar haar antwoord! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Whaa Qontact was echt super!
Kheb me weer erbarmelijk goed vermaakt zal ik maar zeggen :stongue:
Ik zal het 1 keer voor degenen die het niet snappen uitleggen; ik heb op qontact geen verboden middelen gebruikt dus als je dacht tering wat gaat die hard - ik had het gewoon naar mn zin :D:D
Hee, dus die gasten van gisteravond die er bij marco v de hele tijd bij waren zijn ook tranceaddicts! (toch?) Sorry, dat had ik ff niet door Martillo en Sabina ;) :nervous: :eyespop: :D !! Volgende x zal ik me wel ff voorstellen :p
Wat supersjinees al zei liep dr een gast rond zo strak als een tiet die hem kende van 't taforum maar hij postte nooit wat en Optimus was zijn held en hij vond mijn avatar wel vet :gsmile:
Sjon de Tandarts was echt errug lekker aan het draaien, khad het erg naar mn zin in een nog bijna lege zaal lekker ruim dansen!
Daarna Gielen, begon redelijk, mwa - kon iets minder commercieel, maar maakte tenminste niet zulke afschrikwekkende fouten als Astrid. Bas & Ram vond ik al helemaal saai - teveel van het zelfde nadat ze Tiesto - urban train (cosmic gate rmx) hadden gedraaid.
Rank 1 draaide voorspelbaar, maar voorspelbaar kan wel ontzettend lekker zijn soms :crazy:
Bij Marco V ff de laatste energie eruitstampen en tja, zo beland je dus met een ontiegelijke spierpijn thuis :wtf:
De sfeer was te zalig voor woorden, overal vrolijke mensen en ik heb dan ook bijna alleen maar zitten genieten met oud en nieuw.
Iedereen van taforum bedankt voor dit superfeest!
p.s.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die toen die man zijn vrouw ten huwelijk vroeg die vrouw nog hard "NEE!" hoorden roepen? |
nee nerd, martillo en sabina waren die mensen die ik in het begin tijdens de tandarts aanwees:D Sabina stak nog dr tong uit toen ze langsliep:p En die jij bedoelt waren mensen die met Josta meewaren gloof ik:D
en volgens mij was die vrouw snel weggerend toen ze iets vermoedde...:haha:
en waars mijn fan dan? meld je ff ghehehe:D |
|
|
| Optimus |
hier mijn beleving van Qontact!!
Rond 20.30 mochten we naar binnen en na een uitgebreide fouillering (sokken omkeren+handen in de schoen:eek: ) konden we naar binnen:)
We waren zo'n beetje een van de eerste 200 bezoekers ofzo, de zaal lekker leeg hehehe en je kon ff lekker lullen met de TA's die al aanwezig waren, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, RV, Remy, Mido. Later kwamen ik en Theseus Miss Prox, total woot, Artist tegen:)
Toen de tandarts moest draaien was het lekker leeg in de zaal, lekker veel ruimte (10 m2 per persoon mwehehe) en hij draaide lekker!:) ben lekker uit me dakkie gegaan (toen al) en heb nog Mauro Picotto - Back to Cali (Push Remix):cool: en Plastic Boy - Silver Bath:eyes: voorbij horen komen (die Theesues en ik verwarren met Wizardry:toothless ) Kwam toen nog Martillo & Sabina tegen die mij herkenden van de foto's die er worden gepost, alleen Sabina dacht dat ik Proximus heette ipv Optimus:D
Tegen het einde van de set aan deed een bezoeker zijn aanzoek... wat lief:D Na het antwoord (wat door niemand werd gehoord volgens mij want het publiek zat maar te joelen en te schreeuwen:D) zag je nog een groot hartje op het scherm achter de dj tevoorschijn komen. Zo dus...

Ik en Theesuas kwamen dus nog een vriend van Gurian (geloof ik) tegen die mijn fan was hehehe. Was wel grappig om te horen:D
Johan Gielen draaide niet slecht, het eerste uur kon mij meer bekoren dan het laatste uurtje. Kwamen nog tracks voorbij zoals SO Project - Direkt Dizko, Jurgen Vries - The Theme en een of andere bootleg remix van Red Hot Chilli Peppers/Poppers - By The Way (klonk goed, thnx voor de tip RV!). Ondertussen nog vele liederen gezongen met Remy en Stefan:D Whaaa, ik heb echt vet gelachen met hun:) Jammer dat ik ze na de set van Astrid niet meer tegenkwam:(
De set van Astrid was niet zo boeiend voor mij. We zijn toen maar ff boven bij de tribunes gaan zitten genieten van het uitzicht:) Tegen het einde van de set van Astrid zijn ik en Theseus maar weer ff naar de dnasvloer gegaan en we gingen voor de gein maar ff helemaal naar voren:) Zag nog Martillo achter mij ergens en Astrid ceedeetjes ging strooien (waarvan ik er niet één kon vangen, maar Theseus wel:sadgreen: ).
Toen Bas&Ram bezig waren hadden we het na een klein uurtje wel gezien en gingen we weer de tribunes in:) We hebben daar aardig lang gezeten en genoten van het lasergeweld en muziek (Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix), Airwave, Ligaya (allebei met een dikke bass eronder, vond ik zonde, alleen de strings is véééél mooier) wat voorbijkwam tijdens de set van Rank 1. Toen besloten we de laatste 20 minuten van de set van Rank 1 maar op de dansvloer mee te pakken en zijn we naar beneden gegaan en de TA's die bij elkaar stonden opgezocht. Bij Rank 1 aangekomen og Such is Life (Deep Dub Mix) gehoord en toen maakte Marco V zijn opwachting...
Hij gooide gelijk de beuk erin met zijn typische stijl en draaide nog Underworld - Born Slippy, Revolt! (of was het nou The Mutalisk, Theseus:clown: ? Die 2 halen we ook altijd door de war:D) Nog lekker gespringnicht met Miss Proximus (woohooo! ghehehe). Voor mij waren John the Dentist en Marco V dé mannen van de avond:)
Om de mensenmassa vóór te zijn, waren we om 6.50 weggegaan maar we hoorden toen we langs een of andere kleine zaal liepen ineens Filterheadz - Sunshine! Super, gelijk ff daar blijven hangen om het nummer uit te horen:D We hebben ook nog Kelly van Big Brother gezien ghehehe:cool:
We hebben 's ochtends nog lekker Playstation gespeeld en 's middags ontbeten met oliebollen & roombotercrossaints:)
O&N was zeer zeker geslaagd!:) TOP! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|