|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel? |
Denk dat je bedoeld Faitless - We come one (Dave Clarke Remix) Maar weet ik niet zkr |
|
|
| Optimus |
ik ben net thuus.... niet geslapen want kon niet in slaap komen... was goed feessie, veel mensen ontmoet en gezien en gesproken, veel gelachen zoals altijd:)
TA's die ik heb gezien+gesproken: Remy!("Wat zijn de voornemens voor komend jaar? Nog meer pillen!!" hahahaha!!)+Mido, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, total woot, Artist, Proximus, Martillo+Sabina en volgens mij ben ik nog een paar mensen vergeten:D
was wel snel moe, was beetje verkeerd om meteen vanaf 21 uur te gaan knallen:)
ow ja, kwam nog een gozer tegen die mij kende van TA-forum mwhehehe, alleen hij was zlef niet geregisreerd hier:D was een vriend van Gurian als ik t met geod herinner... en hij was mijn nr 1 fan zei ie:D:D:D
en nu gaat ik slapen...
jippie:happy2: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel? |
aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk:whip: |
|
|
| BooMBooM |
| quote: | Originally posted by Optimus
aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk:whip: |
ja volgens mij wel echt een gruwelijk nummer is dat het enigste wat je hoort in dat nummer is we are one en dan zo'n lekker vaag deuntje |
|
|
| Jappio |
Zo te horen weer een superfeest :)
Had lex & onno volgens mij nog ff aan de lijn, en het klonk zwaar relaxt!! Verder weet ik nie zo heel veel meer van het gesprek aangezien ik ook aardig lam was :) whaha..
Maar top,
als de volgende line-up van qontact een btje de moeite waard is ga ik volgende x ook wel ff een kijkje nemen in de HMH :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|