return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
QONTACT - New Years Eve!

Access
Misschien ook nog 'n optie voor O&N :

HUMANITE !!!

Met:

MICHEL DE HEY
LAIDBACK LUKE
MONTANA
BENNY RODRIGUES
e.a.

Lijkt me wel wat ...
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik had gister maar wat graag een line-up als deze gezien!

Gaan we hierheen Tin? Jon the Dentist vind ik een goeie verassing!

ja is goei:D

we moeten nog wel kaartjes halen voor Inercity erst he?:p
New Wave
Ik ga morgen me Awakenings kaartje halen!!! whooeehooeeee /me kotst op Contact!!!!
:cool:
Donna
Ik vind t verrotte jammer dat ook ik waarschijnlijk moet werken,anders had ik een heerlijke chille party gewoon bij me thuis gehouden met alleen leuke mensen,familie bellen we snachts wel een keertje of de volgende dag.
Dit soort dagen moet je vieren hoe jij t gezellig vind,en in principe zijn de oud en nieuw feesten zo enorm commercieel en druk,blech,overal wachtrijen,opstoppingen na 12 uur...
Gewoon lekker bij t kacheltje met een peukie en een poppertje,offuh wat je maar wilt,van mijn part een bord cornflakes.
Alst maar relaxed is,lekker hoor,en de feesten komen wel weer als de drukte wat minder is.
Goed voor de money ook want dat gaat toch al vet hard in december.
tijs08
OK jongens! het is dan wel een standaard line up, maar zo slecht is hij niet!

Ik ga deze week zeker wel ff een kaartje halen hoor. Wil het jaar goed beginnen en weet zeker dat dit een goeie manier is!

Qontact heeft trouwens best een hele aardige line up, kijk maar als ze het in deze volgorde neerzetten

Jon the Dentist
Dj Astrid
Rank 1
Johan Gielen
Bas & Ram
Marco v <~~ remember last qontact anyone????

en het is ook nog eens in de HMH.. dusssss

hoop dat er toch wel wat TAs komen, want het is een blijft toch wel het beste TRANCE feest op Oud-Nieuw

Attending TAs so far:

total woot
Three O" Three
artist
tijs08
PartyHardy?
optimus?
Little Theseus?
.......

oja en die 45 Euro he,
die betaal je denk ik overal wel op deze avond voor een feest als dit... maar met q dance weet je wel dat je waar voor je geld krijgt.. en ben ook eens blij dat ik dan de hele nacht in die blackbox zit en dus geen last heb van dat vuurwerk :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland