|
|
| Partyhardy! |
zo, ik sta nu in de HMH, tot nu toe een erg lekker feestje.
Jon de Dentist draaide echt suuper! heel erg lekker trancy! :) :cool:
Johan Gielen draaide als openings nummer "Three drives-air traffic", echt wow! :) :D maar daarna vind ik hem tot nu toe erg commercieel en slecht draaien :( maar goed, op naar 12 uur en de volgende dj's! helemaal loooooooooos het nieuwe jaar in!! ;) :cool: |
|
|
| ScuL |
ok
eindelijk ben ik hier dan aanbeland.
allemachtig wat duurde dat lang om binnen te komen. bijna 40 minuten rij en een half uur voor de jassen grr :(
daardoor meeting gemist natuurlijk.
m'n zweeds gezelschap vond dat natuurlijk niet leuk maar we proberen nog wat TA'ers te vinden.
mazzel :) |
|
|
| total woot |
moooooooooooooooi feestje......
sta hier met prox vet weg te spacen :D
meeting was n DRAMA (we waren met zn 5en, en helaas helaas Remy....geen blonde zweedse dames ;))
wij gaan weer feestje bouwen en wensen iedereen een heel vet nieuw jaar.
ps JG draaide mi. n beetje te hoog tmf gehalte....
Astrid loopt nu al lekker te beuken :)
GrtZ
Miss Proximus & Total WooT :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by ScuL
ok
eindelijk ben ik hier dan aanbeland.
allemachtig wat duurde dat lang om binnen te komen. bijna 40 minuten rij en een half uur voor de jassen grr :(
daardoor meeting gemist natuurlijk.
m'n zweeds gezelschap vond dat natuurlijk niet leuk maar we proberen nog wat TA'ers te vinden.
mazzel :) |
Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek. |
2 translate for the swedish..
if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours
wy the hack vertaal ik het??
kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|