|
|
|
Ik ga ook voor Barthezz wilde hem al typen en toen zag ik dat ik niet de enige was die dit d8. Maar ja.
Mzzl |
|
|
|
Jullie hebben gelijk het is inderdaad Barthezz.
Hij kwam deze week op nummer 34 binnen in de top 40, het zal mij benieuwen hoe hoog hij gaat eindigen.
Het is me trouwens opgevallen dat Safri Duo nog steeds op nummer 3 staat! Die plaat heeft het echt gemaakt in Nederland. |
|
|
|
MmM what about het nieuwe plaatje van safri duo?? zal dat niet ook een lekkere rip off worden?? en dat dom nederland em lekker gaat kopen? zou best es kunnen
Maar k denk nog steeds barthezzzz
Is die nieuwe van safri nu the clubber?? wordt die nog "echt" gereleased.. hij was toch uit live set geripped?? :D hehe |
|
|
|
Rank 1 - Such Is Life gaat echt wel hoge ogen gooien hoor.
Aangezien de vorige Sensation Theme nog tot ver in Oktober doorgalmde, zal deze ook wel vet lang erin staan.
Niet dat ik dat erg vind ofzo :)
Waarschijnlijk komt er ook nog een nieuwe Gouryella en die doen het ook altijd goed.
Barthezz denk ik niet dat ie het nog lang volhoud aangezien ie nu al gereleased is en de mensen hem nu al in de disco's horen enzo.
Misschien wordt Dumonde - Never Look Back nog gereleased, dat is ook een harde beuker die het wel goed kan doen.
DJ Tiësto - Urban Train wordt eind mei/april (weenie zeker) gereleased dus die komt ook wel in Top 40 :(
Dit is mijn mening :)
Commentaar leveren kan maar is niet nodig ;)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
| Barthezz tot midde zomer,en ik denk het ook wel da de nieuwe van safri duo, wreed fel over de toonbank gaat vliegen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|