return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Welke muziek soort vind je helemaal niks???

basvh
Trance is iedereen zijn favo muziek, maar welke muziek vind je nou helemaal niks.

Persoonlijk kan ik niet tegen rap muziek. Als ik die mongolen in hun veel te grote kleding en rare petjes zie lopen en dan nog dat gelul op de achtergrond van mother****** bitch enz enz. denk ik echt wat een sukkels zijn die gasten.

maar ja dat zullen ze vast wel ook over ons zeggen.
Rock vind ik helemaal niks, en dan bedoel ik eigenlijk Metal, in andere woorden lawaai en geschreeuw
Ik als echte TA, wilde eigenlijk alles aanklikken, maar dat kan helaas niet. Daarom toch maar gekozen voor de Brit-pop.

grtz,
TNG
Rock.. metal sluts.. altos whatever.. niet mijn pakkie an

Rap.. over het algemeen zelf ingenomen en verlagende texten .. uiteraard moeten we niet het "coole" schelden weglaten..

R&B ach ja.. als er een mooi meisje voor me danst vind ik het allang goed.. dan kan ik eventueel wel 10 minuten w8en voordat ik weer naar de trance zaal ren

Britpop.. mooi meidje hoor :D muziek ach ja..

En klassiek kan ook mooi zijn kijk maar naar carmina burthana en check dan de (illegale) trance/techno remix ;)

Toch heb ik mooi voor metal gekozen (mede dankzij metallica de honden die begonnen met napster te sueen)
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel HEAVY METAL!!

Wat een bagger muziek is dat zeg.En niet alleen dat...Die figuren die ernaar luisteren OMFG.Je kan echt zien dat hun van die houden.vieze ongewassen lange jassen.ongeschoren kop,haar niet gewassen.gaten in hun schoenen,gewoon vette HIPPIES dus.Gadver.

GREETZ!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland