return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Welke muziek soort vind je helemaal niks???

quote:
Originally posted by Jukx

Je komt erbij in de buurt, maar ook dit is geen britpop. Britpop is meer die muziek van Oasis, The Verve, New Radicals... dat typische engelse geluid dus! (vind ik wel lekkere muziek overigens hoor!!!)

En Rock vind ik ook ontzettend lekker hoor!!! Rock is echt goeie muziek!! Ik hou alleen niet zo van die black/death/heavy metal . Alhoewel sommige nummers toch wel lukken zijn, Rammstein - Sonne bijvoorbeeld! Echt goed nummer!!

Laterz!

JUX jij bent ook een echte muziek kenner...hehe eerst mauro picotto onder HH(ben ik nog steeds niet mee eens hehe) zetten en nu dit :D :D..

RAMSTEIN is erg erg erg KUT ik heb die gasten toen gezien op dynamo toen ik een backstage pasje had gekregen via JUNKIE XL en ze gingen me te keer op het podium maar het was TOCH ECHT KUT hoor...met die neplul heen en weer spuiten dus ik maakte me snel uit de voeten hehee :D :D
quote:
Originally posted by basvh

Persoonlijk kan ik niet tegen rap muziek. Als ik die mongolen in hun veel te grote kleding en rare petjes zie lopen en dan nog dat gelul op de achtergrond van mother****** bitch enz enz. denk ik echt wat een sukkels zijn die gasten.

maar ja dat zullen ze vast wel ook over ons zeggen.

Daar ben ik het zeker mee eens :D Alle clips zijn hetzelfde met hun patserige outfit etc.

Maar goed aan Rap/ R&B heb ik de grootste hekel... het overgrote deel van de Rock & pop vind ik ook niks.
quote:
Originally posted by Akira

JUX jij bent ook een echte muziek kenner...hehe eerst mauro picotto onder HH(ben ik nog steeds niet mee eens hehe) zetten en nu dit :D :D..

RAMSTEIN is erg erg erg KUT ik heb die gasten toen gezien op dynamo toen ik een backstage pasje had gekregen via JUNKIE XL en ze gingen me te keer op het podium maar het was TOCH ECHT KUT hoor...met die neplul heen en weer spuiten dus ik maakte me snel uit de voeten hehee :D :D

Ja dat heb ik dus ook al grootendeels teruggenomen hoor! Maar om hem dan direct een techno dj te noemen... vind ik ook wel een beetje voorbarig. Ik denk dat heel veel techno dj's behoorlijk op Mauro Picotto kotsen namelijk. Maaaaarja, laten we Mauro anders maar gewoon een "medeteranian progressive hard tech-trance dj" noemen. :D Zo omschreef die zijn eigen sound namelijk bij de oprichting van zn BXR-label.

Om even terug te komen op de topic ik zou voor klassieke muziek kiezen! Heb ik het minste mee uit het rijtje....

ps. ik moet toch nog ff kwijt dat Tiesto op DD echt f*CKIN goed is!!!!! (weten jullie allang, weetikwel) Vooral dat triootje John OO Flemming - Mooga, David Forbes - Questions Must be Asked, Tiesto - Flight 643!!!!!!!!

LATERZ!
JAZZ, dat haat ik wel zo, die ssort muziek mag van mij wel verdwijnen.
quote:
Originally posted by Jukx

Ja dat heb ik dus ook al grootendeels teruggenomen hoor! Maar om hem dan direct een techno dj te noemen... vind ik ook wel een beetje voorbarig. Ik denk dat heel veel techno dj's behoorlijk op Mauro Picotto kotsen namelijk. Maaaaarja, laten we Mauro anders maar gewoon een "medeteranian progressive hard tech-trance dj" noemen. :D Zo omschreef die zijn eigen sound namelijk bij de oprichting van zn BXR-label.

Om even terug te komen op de topic ik zou voor klassieke muziek kiezen! Heb ik het minste mee uit het rijtje....

ps. ik moet toch nog ff kwijt dat Tiesto op DD echt f*CKIN goed is!!!!! (weten jullie allang, weetikwel) Vooral dat triootje John OO Flemming - Mooga, David Forbes - Questions Must be Asked, Tiesto - Flight 643!!!!!!!!

LATERZ!

JUx het was ook maar een grapje hoor...ja iedereen vind mischien het anders wat ie draait.IK zal hem ook niet als een echte techno DJ beschrijven.AAngezien hij ook wel wat trance draait etc...maar ja als ik moet kiezen tussen HH en techno dan zou het eerder techno zijn...

Ja die set van tiesto is echt gruwelijk vet man :)zoveel beter dan in de opera dat een week eerder was...ik d8 namelijk dat ie het draaien al verleerd was ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland