|
|
|
| quote: | Originally posted by arno
hip hop en r&b is zeker wel de ergste muziek soort. Rock kan af en toe nog wel relaxed zijn en klassieke muziek hoor je toch bijna nergens. Maar je hoeft de tv maar aan te zetten en er is weer zo'n neger video bezig waarin je een gast ziet met 200 kilo goud om z'n nek hangen die op loopt te scheppen hoe cool die wel niet is en hoeveel geld ie wel niet heeft, En dan staan er ook nog van die zwarte hoertjes naast te dansen...Je begrijpt me wel, r&b is echt 3 keer nix. |
yup ik begrijp je 100% daarom heb ik ook maar voor(eigenlijk tegen) r en b gestemd. Bij ons heb je dan ook nog zo'n buurtdiscotheek waar je dus 1 uur lang r en b hoort en dan 2 nummers populaire trance.
en dan weer uur lang r en b |
|
|
|
| Ik hoor heel de dag nix anders dan r&b dankzij mijn o zo aardige onderburen. Als ze te irritant worden zet ik gewoon mijn boxen voor het raam en doe ik het raam open. Het probleem is alleen dat ik maar een klein stereo setje heb en daarmee kun je nou niet bepaald de ruiten van je buren mee opblazen (helaas) |
|
|
|
| Mijn keuze staat er niet bij. Ik weet dat dit erg gaat klinken, maar ik ben redelijk breed georienteerd zoals dat heet. Maar de muziek waar ik echt niet tegen kan is Jazz. Hoewel met het Oude Stijl Jazzfestival in Breda het altijd wel gezellig is. Maar dat komt waarschijnlijk door het vele bier wat daar vloeit. En lekkere vrouwen helpen ook mee. |
|
|
|
muziek die ik dus ehct afschuwelijk vind is SPEED GARAGE dat vind ik echt om te janken en dat meen ik echt :( :( kijk dat ik altijd naar zulke feesten word meegesleurd vind ik al een echte trieste gebeurtenis....Voordeel is namelijk wel dat er ontzettend veel lekkere chicks daar zijn :D :D
R'n B is ook niet echt mij muziek...sommige kan ik nog wel naar luisteren maar de meeste niet echt |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Uuuuh ja dat wou ik ook posten
Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep.
IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit.
Greetz,
Glaniskanis |
Je komt erbij in de buurt, maar ook dit is geen britpop. Britpop is meer die muziek van Oasis, The Verve, New Radicals... dat typische engelse geluid dus! (vind ik wel lekkere muziek overigens hoor!!!)
En Rock vind ik ook ontzettend lekker hoor!!! Rock is echt goeie muziek!! Ik hou alleen niet zo van die black/death/heavy metal . Alhoewel sommige nummers toch wel lukken zijn, Rammstein - Sonne bijvoorbeeld! Echt goed nummer!!
Laterz! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|