|
|
|
| Eeeehh...sorry, ik wil niet zeuren, maar volgens mij is Britney Spears GEEN Britpop... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bellie
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel HEAVY METAL!!
Wat een bagger muziek is dat zeg.En niet alleen dat...Die figuren die ernaar luisteren OMFG.Je kan echt zien dat hun van die houden.vieze ongewassen lange jassen.ongeschoren kop,haar niet gewassen.gaten in hun schoenen,gewoon vette HIPPIES dus.Gadver.
GREETZ!! |
Yep yep ,dat vind ik er ook over! |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Eeeehh...sorry, ik wil niet zeuren, maar volgens mij is Britney Spears GEEN Britpop... |
Uuuuh ja dat wou ik ook posten
Britpop is die zieke muziek die ze in groot BRITtannie maken, dus de Spice Girls en Westlife en die andere k*nkertroep.
IIG Dus zwaar klote en daarvoor gaat mijn stem ook uit.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
| Ik haat rap en hip hop bende maar ik luister toch alleen maar trance dus veel last heb ik er niet van. |
|
|
|
| hip hop en r&b is zeker wel de ergste muziek soort. Rock kan af en toe nog wel relaxed zijn en klassieke muziek hoor je toch bijna nergens. Maar je hoeft de tv maar aan te zetten en er is weer zo'n neger video bezig waarin je een gast ziet met 200 kilo goud om z'n nek hangen die op loopt te scheppen hoe cool die wel niet is en hoeveel geld ie wel niet heeft, En dan staan er ook nog van die zwarte hoertjes naast te dansen...Je begrijpt me wel, r&b is echt 3 keer nix. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|