return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Drugs: Hoe denken wij erover???

Hehe ik zuip me eigen altijd helemaal klem en dan heb ik ook lo alleen de volgende morgen ben ik meestal een beetje brak, maar verder altijd helemaal loos van de alcohol. Geen drugs, maar wat andere mensen doen moeten ze z11 maar weten.

Laters
quote:
Originally posted by Miss Proximus

omg...waar gaat het heen met de wereld??? Wat is dit nou voor een statement? Als je zelf al s hebt gebruikt, dan weet je dat er een enorm verschil is tussen op een feest gebruiken en thuis!!! Je snapt geloof ik ook niet dat het "feest,dj's,muziek" alleen maar zwaar geintesifeert wordt door dope! :cool:

Zelf zit ik 4 en een half jaar aan de drugs (vanaf m'n 15e) en ik weet dat het slecht is, maar wat is er tegenwoordig niet slecht? :)
Als je eens kon meemaken wat voor gevoel het met zich meebrengt... Het is ook zo veranderd in de scene: vroeger was het normaal als je midden in de zaal een sleuteltje pep of coke naar binnen snatchte, nu kijkt iedereen je aan van HALLO, WAT DOE JIJ? En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!
Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden :D en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D

wat is dit nou voor een gelul???dat ik het niet snap??tuurlijk snap ik heus wel dat het anders is om te slikken thuis dan op een feest...Tuurlijk 90% slikt op een feest ik heb ook wel es geslikt maar ja moet je persee slikken om nou lol te hebben ???

Wow al vanaf je 15 in de drugs diep bewondering voor zeg...mij boeit het niet dat je slikt of wat dan ook.Maar heel veel die knikkeren 3-4 pillen op een avond er doorheen waarbij ze totaal van de wereld zijn...wou echt relaxt hoor!!dansen op een feest waarbij je totaal niet eens weet op wie je eigenlijk gedanst hebt.
OKay nu ga ik wel erg ver met mijn redenering...Kijk ik snap heus wel dat mensen paar pilletjes achter overslaan om te chillen vind ik op zich ook niet erg iedereen zijn eigen keus.

"Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!"
uhm wat bedoel je hiermee??? nou ja sommige die willen gewoon boos zijn dus laat ze lekker :D
quote:
Originally posted by Miss Proximus

en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D

:D:Dbedankt:D:D
hey akira, sorry dat ik je verkeerd heb opgevat! :)
maar wat ik bedoelde met die laatste zin:
ik ben heus niet zo'n typ die de hele nacht sentimenteel tegen iedereen aan loopt te lullen (aaaah!!get out of my face!! :D), maar ik vind dat je wel gewoon "sorry" kunt zeggen als je tegen iemand aanloopt (mensen gaan ALTIJD op m'n tenen staan en ik heb maatje 37!), of even doen alsof je je vermaakt op een feest ofzo. Jij zegt: "laat die mensen toch lekker boos zijn" maar dat snap ik nou niet! je komt toch op een feestje om lol te hebben, en toch niet om andere mensen hun plezier te misgunnen ofzow!
Deze mensen vind ik irritant op een feest, net zoals andere TA's "niet-dansende mensen" irritant vinden! :)
Laterz
quote:
Originally posted by Akira

"Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!"
uhm wat bedoel je hiermee??? nou ja sommige die willen gewoon boos zijn dus laat ze lekker :D

Nou het is dus echt wel zo dat mensen met een pilletje op (tenzij het met mate gebeurt) echt veeeeeeeeel gezelliger/vriendelijker/behulpzamer/leuker zijn dan mensen zonder.... en dat is GEEN gelul!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland