|
|
|
| quote: | Originally posted by Akira
Vergeet niet een ding!!je komt voor het feest,dj's,muziek en niet alleen voor de drugs...dan kan je net zo goed in je kamer een lijntje snuiven |
omg...waar gaat het heen met de wereld??? Wat is dit nou voor een statement? Als je zelf al s hebt gebruikt, dan weet je dat er een enorm verschil is tussen op een feest gebruiken en thuis!!! Je snapt geloof ik ook niet dat het "feest,dj's,muziek" alleen maar zwaar geintesifeert wordt door dope! :cool:
Zelf zit ik 4 en een half jaar aan de drugs (vanaf m'n 15e) en ik weet dat het slecht is, maar wat is er tegenwoordig niet slecht? :)
Als je eens kon meemaken wat voor gevoel het met zich meebrengt... Het is ook zo veranderd in de scene: vroeger was het normaal als je midden in de zaal een sleuteltje pep of coke naar binnen snatchte, nu kijkt iedereen je aan van HALLO, WAT DOE JIJ? En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!
Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden :D en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
En vooral de sfeer is zo anders! Ik zie tegenwoordig veel mer sjagerijnige mensen op feesten rondlopen, terwijl ze met en beetje XtC gewoon ook gezellig zouden zijn!
Maar ja, je kunt de vooruitgang niet tegenhouden :D en ik heb sowieso errug veel respect voor mensen die niet gebruiken en die toch heel ccol de hele nacht staan te dansen! :D Respect! :D |
ja man, same 4 me! |
|
|
|
sorry trouwens voor alle typfouten! en nee...dat komt niet door de drugs...ik kan gewoon niet typen (blond hè?)
:D :p :) |
|
|
|
hahaha, maak ie uit hoor, ik maak ook altijd typefouten.
Nobody's perfect (schrijf ik dat goed, hahaha) |
|
|
|
Captain Gek had de txt bij de poll weer es niet gelezen en had dus op de vraag geantwoord dat ik wel eens drugs gebruikte, en toen ik de txt las, bleek dat wiet enzo buiten beschouwing werd gelaten... dus ik herzie mijn mening naar: heb er niets mee, en heb er ook niets tegen...
zolang je maar geen slechte trip heb, en mij daarmee komt lastig vallen that is... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|