return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Drugs: Hoe denken wij erover???

ik vind het sowieso eigenlijk al niet zo verstandig om pillen te slikken, maar ja
als je het toch doet, doe het op een slimme manier dan, zou ik zeggen...
ik heb het niet nodig in ieder geval
maar dat moet je zelf weten

ADK
Ik ga het in ieder geval niet doen op een feest, ik heb het niet nodig.

Ik hoef er ook niet uit te zien als een zombie, zoals veel mensen op Impulz eruit zagen die een of meerdere pilletjes hadden geslikt
quote:
Originally posted by Blik
Ik ga het in ieder geval niet doen op een feest, ik heb het niet nodig.

Same here,als er andere hun daarmee wilen amuseren,zolang het mij ni stoort,ma als ge in zo'n keet gaat waarda iedreen onder de pillen en de bollen zit,stoort het mij wreed
quote:
Originally posted by Cold
Voor mij geen party zonder ;)

Voor mij geen party met ;)...Ik heb geen pillen nodig...Ben er niet op tegen, je moet zelf weten wat je doet...Zolang je ze maar "verstandig" gebruikt...
quote:
Heb er niks mee, ben er ook niet tegen

Iedereen moet zelf lekker weten wat 'ie doet, zo lang ze maar geen andere mensen ermee lastig vallen! Iedereen weet dat het slecht voor je gezondheid is en iedereen kan vrij kiezen om het wel of niet te gebruiken, dus...

Ik heb zelf ook enkele jaren geleden wel eens een pilletje genomen(tegenwoordig alleen nog maar alcohol en soft drugs), maar ik merk nu dat ik het absoluut niet nodig heb!
Ik sta vaak nog op de muziek te springen, als "de pillenslikkers" aan het wegspacen zijn en even een time-out nemen... Voor mij dus geen pillen of andere hard drugs meer(alhoewel alcohol volgens mij ook hard drugs is...)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland