|
|
| Endre |
ville bara dela med mig en grej..en låt, vissa har redan hört en del av den, men jag ville posta den här iallfall, vissa gillar den men dem flesta "svenne transarna" bara slänger skit på den, alltså dom som "försöker göra musik" men dock inte lyckas nån vidare. hmmm...
aja,
Love Factory
kommentarer är velkommna om nån känner för det.
|
|
|
| RebeL9 |
det här var en ganska udda låt tycker jag. Den har potential att bli bra fast jag vet inte det känns som om den körs genom ett tjockt filter av brus. Huvudmelodin lyckas aldrig träda fram riktigt.
Svårt att förklara med ord men det var så jag upplevde den. |
|
|
| Endre |
tack for kommentarer rebel.
många har sagt tidigare att mina låtar är "grötiga" och det är väl det som du upplever. det finns ett ljud där som jag la dit som utfyllnad för jag tyckte det lät för tunnt, men det kanske var bra utan det iallfall
|
|
|
| Vizay |
jag gillar den här stilen när allt går ihop lite....ganska lättlyssnat...perfekt nattmusik
dock ere en grej som jag stör mig på å de e att volumen på visa instrument verkar gå i vågor så att de går i en jämn våg och switchar mellan svagt å starkt så ibland framträder ljuden väldigt mycket å ibland inte alls
sen enligt min mening skulle den kunna balanseras bättre i ljudvolymerna...framförallt i förhållandet mellan melodier och slagverk |
|
|
| Endre |
det finns inga vågar mellan dem olika ljuden mannen, tvätta örona :D
tror du jag gör sånt med flit? :p
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|