return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
vart framme och mixat igen

Vizay
jaa så vare dags igen....för en lite mer lyckad mix än den senaste enligt min mening iaf :D

Ladda hem

enda som blev lite keff va början där jag fick klippa bort en del i efterhand pga ett skumt jäcla skrapljud som typ gav hörselskador så ni får leva med att det kommer igång ganska direkt :)

tracklist:

1: Blank & Jones - Desire (accuface remix)
2: Yoda - Definetly (Dj scot project remix)
3: Riva - Time is the healer (Armin van Buuren remix)
4: Apoptygma Berzerk - Kathys song (Ferry corsten remix)
5: Signum - Coming on strong (S.H.O.K.K. remix)
6: Essential dj team - We hate to rock (Essential hardhouse mix)
7: Gouryella - Ligaya (Airbase remix)
8: Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj scot project remix)
9: Shane 54 - To late to turn (Armin van Buuren remix)

just ja ett varningens ord...den är lite dåligt justerad på EQ'n så det är väldigt mycket diskant i vissa låtar (speciellt kathys song)...akta öronen
Glorie
får ja ta den? har inte ens hört alla låtar...

visste inte att du kunde mixa :)
Vizay
jaja klart du får ta den...alla får...därför jag la ut den här....så att alla kan reviewa å sen ge kritik så jag kan mixa ännu bättre till nästa gång ;)

å tjae...kan väl mixa okey iaf...har spelat ungefär 2 månader nu tror jag om jag inte räknar fel
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
jaja klart du får ta den...alla får...därför jag la ut den här....så att alla kan reviewa å sen ge kritik så jag kan mixa ännu bättre till nästa gång ;)

å tjae...kan väl mixa okey iaf...har spelat ungefär 2 månader nu tror jag om jag inte räknar fel

laddar nu.....och om du tar 2 månader som du har lirat här minus 51 månader får du min tid :p
reveal
quote:
Originally posted by Endre

laddar nu.....och om du tar 2 månader som du har lirat här minus 51 månader får du min tid :p

minus 49 månader? det var ju länge :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden