|
|
| Glorie |
nix killen, dom kan du lämna hemma ;)
fixa såna här bara :D
 |
|
|
| Dj_ExOn |
| lol @ reveal! klockren! |
|
|
| Vizay |
| glöm fumlet med om lamppan ska va tänd eller släckt osv...här har vi svaret på problemet :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jag som kille äter mer än tjejer
alltså ska jag ha gratis mat |
Du ja...men det kan du ändra på..matvanor kan vi mer eller mindre kontrollera...mens går inte att kontrollera mer än med p-piller som har bi-effekter...anledningen till att jag kan hålla med artikelskrivaren är att jag växt upp med en mor som är feminist och har därför hört dessa dikussioner 100 ggr... och jag anser att på denna punkt har dom rätt...
n0bben... För att tjejerna ska kunna uppheålla det skönhestideal som finns måste dom köpa en hel del rakblad..tro mig... vi lever i ett skevt samhälle....jag vill inte ha en hårig brud. Men det är endast för att jag växt upp i ett samhälle där hår på tjejer klassas som något dåligt...
hur fan man ska lösa detta problem vet jag inte... företagen som tillverkar bindor vill väl oxå ha stålar :p Precis som jag |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
nix killen, dom kan du lämna hemma ;)
fixa såna här bara :D
| Ha ha så du menar man ska göra en grön hellikopter alltså... e inte de lite väl kinky å köra på dansgolvet ? Finns dom inte som rosa också så blir det "I en rosa hellikopter..." :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|