|
|
| ShyTrance |
| som vanligt så glömmer man vilka alternativ man skulle ha.. =P SHOKK , Hennes & Cold, Flutlicht m.m e oxå grymma.. men flutlicht börjar bli lite tråkiga me sina nya remixer.. alla låter likadant... =O aja, jag tycker cosmic gate e asgrymma iaf=D.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv gillar jag i princip all typ av trance eller dunka dunka... hardtrance och annan hård musik kan rent av va avkopplande för mig... lite enklare helt enkelt att lyssna på så sätt att det inte händer lika mycke men kan vara så jävla upp piggande med sitt råare sound.
Perfekt städ musik om inte annat :) (inte för jag städar ofta men)
Dumonde får det bli för mig då... har hört mest set av Dumonde...
Har hört ett par av Scot Projekt också och dom var tunga som fan...
Kör inte Dean Hardtrance också ? Tror jag har nåt hemma med han som e bra som fan...
Cosmic Gate har jag inte hört nåt bra av på ett tag, dom har absolut sina stunder iaf... |
|
|
| Amnezia |
ööhm......gillar både hardtrance å hardhouse men eftersomd et inte fanns nån hh artist å välja på så e det svårt.....
men blir typ
Kai Tracid, Lady Dana
å hardhouse Lisa Lashes, Tidyboys, Andy Farley |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Själv gillar jag i princip all typ av trance eller dunka dunka... hardtrance och annan hård musik kan rent av va avkopplande för mig... lite enklare helt enkelt att lyssna på så sätt att det inte händer lika mycke men kan vara så jävla upp piggande med sitt råare sound.
Perfekt städ musik om inte annat :) (inte för jag städar ofta men)
Dumonde får det bli för mig då... har hört mest set av Dumonde...
Har hört ett par av Scot Projekt också och dom var tunga som fan...
Kör inte Dean Hardtrance också ? Tror jag har nåt hemma med han som e bra som fan...
Cosmic Gate har jag inte hört nåt bra av på ett tag, dom har absolut sina stunder iaf... |
baah!! :D
baxar min stajl va med vit text?! j/k
bra mannen :p vi behöver fler vita bröder...(hmmm..lät konstigt det där)
|
|
|
| [nils] |
SHOKK då!!?!?!
på senaste så har Cosmic Gate stått överst på min hard-trance lista. allt dom rör blir hårt och ljuvligt tycker ja. dom har sin stil som alla deras låtar o remixar ligger under, o förövrigt så är den inte taskig alls! :o
annars så hade Dumonde petat bort CG från tronen. Dumonde har alltid legat mig nära hjärtat och har haft sina stunder ("memory", "mute" remixen, "god music" <-- fast där är CG remixen högre, "never look back" etc.)
Scot Project given trea. traditionell icke kommersiell hardtrance. bra. Yoji Bio. mixen (ding a ling) = mumma! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|