return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
HardTrance/Hardhouse?

AC.
På dansgolvet ska det vara hårt ingen tvekan om saken
man hör ju ändå mest från basen nere på golvet så varför inte lägga störrst koncentration där då också?
förövrigt tycker jag det som typ scot projeckt lirar är hardstyle mer än hardhouse och hardtrance
RebeL9
DJ Scot Project är utan tvekan den som håller högst klass av ovanstående. Han är en av de få hardtranceproducenter jag verkligen gillar.
Dumonde hade sin storhetstid för några år sedan då de gjorde riktigt schyssta produktioner och remixar. I dagsläget tuggar de halm.
Cosmic Gate har bara producerat två riktigt bra saker och är därför bland de sämre.
Av det jag hört från DJ Isaac har allt varit skit. Hans försök att remixa Marc Et Claude - Loving You gick i snöpet.
Några hardtranceproducenter jag saknar på listan är Flutlicht, SHOKK, K90, Hennes & Cold.
reveal
hardtrance kan vara mkt fint, speciellt att dansa till ;)
vet dock inte vilken av de du listat jag ska välja...
dj_hysterix
Oj .. då var det bara jag som höll på LADY DANA ! ! ! ! ! ...

WIII...Hon e bäst...grym som fan....inte nog me att hon spelar grymt hårda låtar så e hon oxå en tjej...dubbel respekt lixom :D:D:D:D
Vizay
jag klickade i dumonde men sen såg jag att de fanns ett eget alternativ så min röst ska egentligen ligga där....my bad

kai tracid: gillar framför allt honom när han står bakom spelarna....den killen har grym utstrålning :D

shokk: grym musik helt enkelt

flutlicht: också jävligt frym musik....

shokk å flutlicht e nog dom två fetaste jag kan komma på :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden