return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Vad har ni haft för jobb typ?

sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
då ligger vi på samma nivå ;)
har inte heller gjort mkt att hänga i julgranen

begin internskämt;
{
Ah du vet mycket väll om att du jobbat för att växa i ögonen hos THE POWER CK FELTMAN
}
end internskämt;

=))

/Me
reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
begin internskämt;
{
Ah du vet mycket väll om att du jobbat för att växa i ögonen hos THE POWER CK FELTMAN
}
end internskämt;

=))

/Me

hahaha, ständigt denna CK ;)
Connector
Jobbar deltid (vid sidan av skolan) på Danzas ASG (transportföretag om ni inte visste det :p). Lastar gods och kör truck. 4 timmar om dagen. Jobbiga dagar: skola 08:00-15:30 sen jobba 16:00-20:00. Sen hem och göra läxorna och sova. Men cash blir det :)

Ett bra skitjobb helt enkelt :)
Glorie
hehe...transportföretag....mmm

ja snacka me en tjej som jobba på..vad heter det? Adena Pickos! Jajust...det var skitbra sa hon..hon fick köra ner till malmö å sånt mycket...i bland fick hon t.o.m. leveranser till Helsingfors, men då fick hon åka båt såklart :)

sparken från nummerupplysningen.. mouhahahaha

aaa..för att göra en lång historia kort, så handlade det mycket om att en viss käring inte tyckte om det sätt jag bemötte kunderna. Jag var helt enkelt "FÖR tyst" och pratade inte väder med kunderna...DEtta e ngt man blir uppmanad att göra...för om det e tyst så upplever kunderna att det går mer tid...å att Ja, ni vet! Det kostar faktiskt 15 kr minuten att ringa plus öppningsavgift på 3 kr!..

Det som var mest ironiskt var att jag var den person som var snabbast på allt i mitt team...hade bäst statistik helt enkelt..hittade snabbast i telefonkatalogen...(dvs databaserna) hade högst kundtid..var mest effektiv helt enkelt...Inga förstod varför jag fick gå...inte mina lägre chefer så att säga...(det var den tantjäkeln som var högre chef än mina chefer så att säga...så hon bestämde i slutskedet)tur att det bara var provanställning. jag var väldigt mycket bättre än många fasta som inte kunde ett ord engelska t.ex.

Och jag fick aldrig höra från nån kund att ja var tyst eller så... haha...de tyckte snarare att ja var trevlig på telefon å allt sånt...:p gav bra service etc.

men men som sagt....det heter inte felia "for no reason"
Glorie
just det.. jag har ett jobb på securitas på gång nu :) kanske...(nee, ja ska inte va vakt, törs ja inte.. ska isf svara på larm)

för övrigt.. två jobb som ja skulle velat ha var.. dels ett

då man jobbade undercover och gick till olika ställen och kolla hur men blev bemött... asså ja kan knappt förklara.. för det var ett år sen annonsen var ute på ams.. men iaf.. om ja får tag på det företaget igen.. så ska ja söka utan att de söker folk.. fatta va coolt att glida in på en restaurang och veta att man får betalt för att käka kycklingsallad å sen sätta betyg på dem. det var iaf ett företag i gbg som hette nåt me marknad tror ja, ingen aning. de sökte iaf studenter.. :D

ett annat jobb som vore coolt att ha (iaf ett tag) e att vara testsurfare till Yahoo.. läste om två pers som jobba som det. sjukt bra betalt :D haha

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden