return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
The beauty of trance...
View this Thread in Original format
raoel
Ik kijk zojuist naar de TV, het enigste wat je ziet is ellende.
De doden in Rusland bij de gijzelactie, zinloos geweld met dodelijke afloop, bomaanslagen in het midden oosten, ga zo maar door....

Vervolgens kruip ik hier achter mijn PC en klik zomaar een MP3-tje uit mun trance lijst aan.
Het is: Daydreamer - Daydreamer (fridge vs vectrex remix)
Zo mooi, zo puur.
Ik zat echt even intens te genieten, droomde even weg, vergat alle zorgen en ellende.

Ik kom weer bij en dacht:
Wat is trance toch een ontzettend mooie muziek.
Nu droomde ik erbij weg,komend weekend ga ik weer helemaal uit mun dak op zulke nummers.

Trance
Geweldig toch...
raoel
Useless???

Redelijk ja
Ik heb zo mijn bevliegingen
DJ_Siesta
ikken dat

accadia - into the dawn (club mix) ister zon 1tje voor mij, super nummer, krijg soms weer tranen in me ogen, zon mooi nummer, en hij blkijft mooi, nooit saai geworden, al draai ik hem 10 x op een dag.

groetjes
John
[QUOTE]Originally posted by raoel
Useless???

[QUOTE]

nee zeker niet, eindelijk weer es iemand die verwoordt hoe mooi deze muziek is!:)
TranceFool
Jep helemaal mee eens....nieuws is de laatste tijd echt alleen maar ellende...nooit es een leuk nieuwtje ofzo :(. Is inderdaad heerlijk om dan ff weg te dromen op je nest of achter de pc met een mooi tranceplaatje (of wat anders)
[SigneT]
ik droom altijd weg bij deze nummers...

billy ray martin - honey (chicane rmx)
yahel - voyage
kamaya painters producties
velvet_girl-promise_you_heaven

de ISOS session echt nog wel wat , t geeft me altijd een speciaal gevoel zulk soort nummers en als ze afgelopen zijn voel ik met top !!!
raoel
Nummers waarbij ik dat heb zijn er te veel om op te noemen.

Twas alleen lang geleden dat ik nog eens echt relaxed naar trance aan het luisteren was.
Afgelopen tijd vooral HardStyle geluisterd :D
Twas gewoon ff heerlijk
hamburgerboefje
hehe dit verhaal komt me bekend voor, alleen naar hardstyle luister ik niet zo vaak meer. Vooral Tiesto @ innercity <-- kweet et afgezaagt:P) kan ik helemaal in wegdromen! Dan heb je ook nog numertjes zoals rank 1 - airwave, dreamcatcher - I Don't wanna lose my Way (Magik Muzik Remix), push - strange world (2000 remake, System F - Out Of The Blue, en nog duizenden die supermooi zijn...
Partyhardy!
Je hebt helemaal gelijk Raoel! :) heerlijk als je jezelf helemaal verliest in de muziek! :cool: Ik heb al zo'n ongeloofelijke zin in Capital! trance voor gevorderden! ;) :p
Rinus
Heb ik niet alleen bij trance maar ook bij menige techno sets.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik heb al zo'n ongeloofelijke zin in Capital! trance voor gevorderden! ;) :p

En ik in ILT! techno voor guruu's :D :D

Donna
Nee,idd niet useless,houden we niet allemaal van dit soort muziek om de emoties wat t bij je teweeg kan brengen?
Dat je van sommige nummers happy word,van andere diep verstopte pijntjes omhoog voelt komen en van weer anderen je primitieve agressie op positieve manier door je bloed voelt razen?
Deze soort muziek kan een band tussen mensen opbouwen die je misschien maar 1 keer ziet,maar weet dat je m nooit meer vergeet,omdat je de emoties deelde door het te herkennen bij elkaar.
Daarom is de sfeer op feesten vaak zo goed,we are 1;) Klinkt misschien alsof ik op jezus-sandalen langs deuren moet lopen om mn geloof op te dringen,maar mn enige geloof is die in t lot,en niet in verzinsels zoals god,allah&Co. dus dat heeft weinig zin bij kuddedieren die in de kerk zitten:p
Enjoy The Sound Of Nature en leef naar de gevoellens die je ervan krijgt,t zijn de puurste die je kunt hebben imo;)
T.H.C.
quote:
Originally posted by Donna
Enjoy The Sound Of Nature en leef naar de gevoellens die je ervan krijgt,t zijn de puurste die je kunt hebben imo;)

Wow, poetisch maar wel helemaal waar...ik heb het vooral met techno daar word ik soms helemaal gelukkig van en echt happy maar het lukt zeker ook met andere muziek, gisteren bijvoorbeeld nog met een stukje klassieke muziek van de film "requiem for a dream" keihard en dan intens genieten, heerlijk en het is idd een hele pure emotie dit komt omdat je luisterd met een gebied in de hersenen die dicht bij het midden zit(bij de stam) dit geeft net als bij reuk hele instinctieve emoties.(jaja en dat om kwart voor zeven)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement