return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
vilka andra forum surfar ni?

lonne
Music discussion, chillout, new releases, tracklist.
Glorie
Kan alla vara sööööta å kolla Unknown tracks-forumet

Jag har skrivit ett topic där me...."AWESOME TUNE" WOOHOOO i topicnamnet.... :)

tack :)
Dioxys
hehe, har svarat iaf :)
morakickers
quote:
Originally posted by mindshooter
Appropå spammers... Glorie om du bara visste...vi hade en riktig jävel här... som kom tillbaka typ 3 gånger under nya namn och gjorde bort sig varje gång...förstörde och attackerade flera medlemmar här... Dessutom verkar han tro att han kan gömma sig...men jag vet mer än han tror att jag vet...nu e jag fett me mystisk här men detta tänker jag inte förklara nu ;) en vacker dag förstår ni vad jag menar hahaha :happy2:

Hoppas du fortsätter att trivas här Glorie :)

Jag håller med, den där snubben var helt sjuk. Om vi tänker på samma var det dock ett antal månader sedan jag hörde ngt från honom, har för mig att swamper tryckte till honom :D

För min del upptäckte jag den svenska delen först sent i höstas, har alltid bara följt music discussion och kollat tracklists och sådant... Tyckte om den här sajten direkt, laddade alltid ner deras nya låtar - även om det blivit färre sådana med tiden.

Men jag måste säga att det är supertrevlig stämning på den svenska delen... Jag vet att jag inte varit så aktiv hittills men jag uppskattar verkligen alla trevliga inlägg och diskussioner om högt och lågt :)

Utan detta forum hade jag t ex inte haft en aning om att det är ngt värt att kolla in på Stacys 31 utan bara gått till Sture :p ... och fått höra det på måndagen! :D

Vänliga hälsningar till alla svenska TA
morakickers

ps tack för att mitt nick nämndes i diskussionen om coola namn... fast det kanske inte var för att det var snyggast iofs hehe... hellre ökänd än okänd ;)
ScuL
bara holland och sverige :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden