|
|
| AC. |
| Tänkte bara skryta lite... Jag vet vem Glorie är :tongue2 |
|
|
| Glorie |
Mindshooter, asså oj oj... fick läsa din post TVÅ ggr... du verkar grymt skön asså...
men gaaad :p "pomfritt" e förlegat juu ;) :p haha
men det där andra.. som du säger när du tappar nåt? weeeeeee ja vred mig av skratt asså..... fan va roligt.. ska ja försöka anamma.. men d kan ja nog inte :) :D hehe
allhelgona-grejen... haha, skulle aldrig våga kläcka ur mig nåt sånt... :p men men....det var ju tur att d tog det på rätt sätt :D
AC, aaa, för dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig ändåå. eller huuuur? ;) ;) ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
om jag tappar nånting (detta är det många som börjar tycka är jobbigt) så säger jag alltid "Den lägger jag där så länge" eller om nån annan tappar nåt "Hörru lägg den där så länge". |
ok den va riktigt klockren faktiskt :D
känner att jag undermedvetet kommer börja säga så nu också bara för det =>
å glorie...varför så hemlig med vem du e osv? verkar ju nästan som du e jagad av nått/nån
:rolleyes: |
|
|
| Glorie |
Vizay.....hmm....där slog du nästan i spiken rätt...men ja e nog inte jagad av nåt, tror ja inte. neeeh :) snarare har ja ett haunted past...eller heltenkelt ett stormigt förflutet. :p
ja brukar typ säga:
Släpp D (men d e oxå gammalt ja veeet) :)
gärna me lite norrländsk brytning så det blir:
Schllläpppp däh!
det e ett underbart universaluttryck...man kan säga det till vadsomhelst alltså...vad än din kompis säger, kan man svara me slääpp d.. det kan ibland uppfattas som släpp dig! men mmm...d funkar ju det med eller nåt?! :p
å sen har ja börjat säga /soft/nice oxå ....hmmm :) |
|
|
| robstar |
Va är de där *pekar*
- De är hemliga saker , där ska vi inte ti..kika
Vi låter de vara så länge.
:wtf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|