return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
honor

SteveTranz4ever
För mig är ingen mysitisk eller hemlig.... MMMMOOOOUUUUUAAAAAAAHHHAAA HA HA HA HA HA :stongue:

umm... ja det har vart en tuff dag och jag ska lägga mig genast :crazy:
Endre

men vem är du då Glorie?
vad heter du på riktigt?
bor?
ålder?
gör?
fritid?
o.s.v.
Glorie
endre, det kommer det kommer.. haha (ja vet att ja fortf. har pressen att skriva i svenska folket topicet :)

värsta hajpen d har blivit.. ni får skriva å fråga allt ni vill veta... hahahahha... så får ja se vad ja svarar på :)

hihi

add to list...
fritid, gör, bor...o.s.v.

hehe, skojjjjaaa :p

steve, vaaaa? :) känner du alla eller?
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
Mind, hohohohohohooo...ja skrattar i hjäl mig asså....har ru sånt där vokabulär? fett me mystisk? hihihihi.....va roligt.. doter här på pratar likadant, han e döskön å lyssna på. man börjar skratta asså...
men nej, ja e ingen mördare faktiskt.. ni kan vara lugna, men om ni vill vara på den säkra sidan? håll er innanför dörren på allhelgona! :p

Hmm om vi ska gå in på hur jag pratar hehe...(kul vändning) Jag säger "fan asså de e feeeett me najs" och verkligen INTE "fett me nice jag svär"... då kanske du förstår lite mer...inget ghetto snack här inte.
" pomfritt" och "De e fan fett me inte najs asså"
om jag tappar nånting (detta är det många som börjar tycka är jobbigt) så säger jag alltid "Den lägger jag där så länge" eller om nån annan tappar nåt "Hörru lägg den där så länge". nu har du fan fått en liten kurs i hur jag pratar och jag vet inte ens vad du heter,,, pommfritt för mig är du fortfarande fett me mördare :whip:

Apropå allheglona...skulle köpa chips i centrum för ett par timmar sen...så gled jag ner till turklivs hära. Asbilliga priser men trångt som fan. Så gled jag in och runt hyllan kom 3 lagom spacklade punkare (tjejer). Och jag fick typ trycka upp mig mot väggen när dom kom förbi, blev nästan spetsad där av några dubbar... O sen bara slank det ur mig typ "ajfan va jobbigt, trodde det var haloween nästa helg" o dom glodde lagom snett på mig..den hade dom inte hört förut..haha.... :disbelief
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Apropå allheglona...skulle köpa chips i centrum för ett par timmar sen...så gled jag ner till turklivs hära. Asbilliga priser men trångt som fan. Så gled jag in och runt hyllan kom 3 lagom spacklade punkare (tjejer). Och jag fick typ trycka upp mig mot väggen när dom kom förbi, blev nästan spetsad där av några dubbar... O sen bara slank det ur mig typ "ajfan va jobbigt, trodde det var haloween nästa helg" o dom glodde lagom snett på mig..den hade dom inte hört förut..haha.... :disbelief

LMAO :haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden