|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by robstar
Haha! va fult!
Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr SötLeif använder ja rätt flitigt.
Men favoriten e KonkelBerra. fulaste! haha :D |
Jag brukar kalla folk för.. ROLF och Leif..:stongue::p ..och jag säger väldigt ofta mongo...nåt som inte e bra för dom som verkligen e det :rolleyes: :p |
|
|
| Aendy |
Tvångsord... har ett par:
jag brukar rabbla minst ett tiotal svordomar och könsord i sträck när jag tokar på något... är jag riktigt avancerad slängar jag i lite prefix oxå så att det låter som att jag faktiskt säger en mening.
Sen något nytt jag lärt mig som säkert är skitgammalt ute i förorterna.... Abou! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by robstar
Haha! va fult!
Ja brukar kalla folk olika namn , Sture , Lasse , Rejdar lr SötLeif använder ja rätt flitigt.
Men favoriten e KonkelBerra. fulaste! haha :D |
asså...det här blev ju roligt.. sitter bara å skrattar mer å mer för varje post ja läser asså... men det här (ovan) tar f*n priset i dag...whatta??? Kallar du folk för sötleif å rejdar?? My god! hahaha hur då som? du tilltalar väl inte folk me de namnen eller?
sötleif va fan bäst tycker jag :D Jag e ganska flitig på att anv. det ordet själv :) söt asså.
Blockmongo har ja aldrig ens hört! :) iNte ABou heller, När använder man det? :)
reveal, :D hoho
ett tag körde ja me.. "Nu undrar ni varför jag gjorde sådär, men jag ville bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet. men det e ganska långrandigt att säga hela tiden...
alltså jag sa så, omja klanta mig eller nåt.. så att alla kolla på mig :)
sen brukar ja säga "Weeeeeeeeee" ganska mycke med...när ja e glad eller blir lite exalterad. härstammar direkt från Internet :) höhöhöhö |
|
|
| robstar |
Japps...Asså om nån polare gör nått ruttet så blir de ofta att man säger: Hörrö Rejdar nu får du lugna dej , nått i den stilen.
| quote: | | iNte ABou heller, När använder man det? |
Typ ...när som helst igentligen...
Om du ser nått grymt så kan du säga de, lr du kanske blir rädd för nått. funkar till de mesta.
Brukar nästan aldrig använda de själv...Fast ibland så kommer ja på mej själv...använder de utan att tänka på de ...De blir lätt så när man hör de 100ggr varje dag...
| quote: | | ett tag körde ja me.. "Nu undrar ni varför jag gjorde sådär, men jag ville bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet. men det e ganska långrandigt att säga hela tiden... |
Haha!
Kör med den fortfarande...Om de finns tillfälle ;)
| quote: | | sen brukar ja säga "Weeeeeeeeee" |
Weeeeeee? :conf:
;)
LateR|Z!::.. |
|
|
| Glorie |
| mmm weeeeee :) det e roligt att säga :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|