|
|
| TranceFool |
OK, ik wilde ff weten van de mensen die er vorig jaar zijn geweest, of er iets over hebben gehoord, hoe 4-elements vorig jaar was. Ik ga nu namelijk bijna zeker ernaar toe (mijn eerste grote feest, jippie!!!). Zo misschien kunnen jullie mij iets vertellen over de muziek en de sfeer van vorig jaar. De line-up ziet er nu wel goed uit..
Thanx!!
Latuurrzzz..... |
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
OK, ik wilde ff weten van de mensen die er vorig jaar zijn geweest, of er iets over hebben gehoord, hoe 4-elements vorig jaar was. Ik ga nu namelijk bijna zeker ernaar toe (mijn eerste grote feest, jippie!!!). Zo misschien kunnen jullie mij iets vertellen over de muziek en de sfeer van vorig jaar. De line-up ziet er nu wel goed uit..
Thanx!!
Latuurrzzz..... |
Ik was er vorig jaar en ik vond het echt super gaaf....ik heb ook niks gemerkt van de rellen tussen de ajaxieden en de kakkerlakken dus...Dit jaar ga ik denk ik niet kost me echt te veel geld...nou ja mishcien ga ik ook wel hehe :D |
|
|
|
Ik zou iedereen willen afraden om naar 4 Elements te gaan. Tenzij je het leuk vond om naar sets van 1 tot 1,5 uur te gaan luisteren. In zo'n korte set kunnen DJ's nooit een verhaal neerzetten, wat ik persoonlijk erg belangrijk vind.
En de sfeer was vorig jaar ook ver te zoeken, behalve tijdens het uurtje van Tiesto (van 23.30 tot 00.30!)
Toch veel plezier toegewenst voor degenen die wel gaan!
Adios, Sido |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ik zou iedereen willen afraden om naar 4 Elements te gaan. Tenzij je het leuk vond om naar sets van 1 tot 1,5 uur te gaan luisteren. In zo'n korte set kunnen DJ's nooit een verhaal neerzetten, wat ik persoonlijk erg belangrijk vind.
En de sfeer was vorig jaar ook ver te zoeken, behalve tijdens het uurtje van Tiesto (van 23.30 tot 00.30!)
Toch veel plezier toegewenst voor degenen die wel gaan!
Adios, Sido |
Sets van 1 tot 1,5 uur zijn toch wel redelijk normaal, of loop ik nu onzin uit te brullen. Trouwens mij lijkt dat je als je een kortere tijd draait, alleen maar de beste platen draait. Dit lijkt mij in ieder geval. Bedankt voor de reacties.
Latuurrzzz...... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|