return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Ervaringen met 4-Elements

quote:
Originally posted by Robvef
you're completely right --> Na 1,5 a 2 uur heb ik het wel gehoord. Anders wordt het echt langdradig. Ik snap ook nog steeds niet dat DJ's een verhaal er mee willen vertellen. Gewoon lekker uit je plaat gaan, daarvoor kom ik.

Dat is hetzelfde als met films. Er zijn altijd mensen die zeuren, er zit geen verhaal in. Wat kan mij dat verrotte, als er maar actie en amusument in zit. Ik wil vermaakt worden niet een lesje over hoe je het moet doen in het leven. Dat maak ik zelf wel uit.

ja nou... een verhaal in een film is toch ook wel leuk eigenlijk... maar ik zie nog niet echt hoe je echt een verhaal wil gaan vertellen door 6 uur muziek te draaien... ok... je kunt de set natuurlijk wel op een bepaalde manier opbouwen en later weer afbouwen en dergelijke....

ADK
Dat wel ja, maar het belangrijkste is toch nog steeds, gewoon lekker feesten
Hoi,
ik geloof dat een feest bezoeken voor iedereen anders is maar ik ben vorig jaar ook naar 4-elements geweest, net als naar een heleboel andere feesten maar 4-elements was toch wel het slechtst !! kut sfeer hing er....veel vage gevaarlijkr types in een joggingbroek en goude kettingen om, je weet wel wat ik bedoel. en een aggressieve sfeer hing er. ik heb niks van de rellen gemerkt maar het verbaasde me niets dat ze er waren !! en ook de muziek was niet zo goed, armin van buuren draaide in de club-zaal (hij was toch geen club?) en draaide dus bagger, tiesto was wel ok en tom harding ook, junkie xl was boven verwachting en de avond werd afgesloten met rotterdamse bagger dj's zoals michel de hey, secret cinema, etc. !! niet voor mainstaige geschikt maarja, het zijn rotterdammers dus vriendjes ! je kon er niet tegen iemand oplopen of er werd al gedreigd dat je een ram kon krijgen !! KUT FEEST dus !! maar wie weet wordt het dit jaar een succes !! ik hoop het voor jullie !! zie jullie op alle andere feesten behalve 4-elements.

groetjes SFYNXX
ja zulke verwachtingen heb ik dus ook van dat feest hoewel ik er graag naartoe wil gaan.Maar ik ben bang dat dat niet doorgaat.Wel raar trouwens dat heel veel mensen niet willen feesten in r'dam.terwijl de r'dammers wel hier rustig kunnen feest in a'dam.maar ja
ik zie wel hoe het loop en of ik ernaartoe zal gaan

GREETZ!!
quote:
Originally posted by Bellie
ja zulke verwachtingen heb ik dus ook van dat feest hoewel ik er graag naartoe wil gaan.Maar ik ben bang dat dat niet doorgaat.Wel raar trouwens dat heel veel mensen niet willen feesten in r'dam.terwijl de r'dammers wel hier rustig kunnen feest in a'dam.maar ja
ik zie wel hoe het loop en of ik ernaartoe zal gaan

GREETZ!!

Als ik het zo hoor kun je beter je centjes bewaren voor Qlimax, Bellie!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland