return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
Pages: [1] 2 3 4 
Metropolis i Lillestrøm, Norge med DJ FERGIE+fler!!
DJ Ezzian
Dere svensker bør ta dere en tur til Lillestrøm,Norge 23 november.
Da er det et stort tranceparty med store DJ`s som Fergie, Kay Cee ,Agnelli & Nelson + flere.

Se Metropolis.as for mer info

Noen som vet om Fergie har vært i Scandinavia før??
Icarus
Halva tidy trax är där, men INTE Signum. Sjukt. Annars bra line-up förutom Brooklyn Bounce och Ingo. En del känner jag inte ens igen. Dessutom bara 16-års gräns på godskitchen golvet. Något för mindshooter.:D

Jag ska definitivt dit.
:toocool:
verminator
urK:)

jeg skal ikke dit, med mindre subsoniq skriver meg opp på gjestelista hans eller at jeg på et eller annet vis får tak i presspass:D

fergie spilte på hyperstate - ålesund ifjor

spilte vel blanding av hardtrance/hardhouse og litt mer techy house
ikke techno som mange vil ha det til... (av en eller annen grunn...)

dette blir fjortissparty deluxe + mye bråk og faenskap
kanskje litt mindre pga det er i lillestrøm
DJ Ezzian
Har ikke noe imot masse halvnakne fine 17 åringe jenter jeg, lenge siden det har skjedd noe stort i Oslo området (Sommerparade kanskje)

Viste ikke at Fergie spilte i Ålesund men takk for opplysningen
verminator
hvis du drar på party kun for å plukke opp fjortisser, så vil jeg trekke konklusjonen at du har et stort problem, sorry=/
Glorie
hihi :)

nice lineup alright...
Miss Behaaavin, cool

Kay cee..... :) weeee

not going tho...
Amnezia
funderar på å dra dit...beror på om man e ledig lr inte...

fergie har lirat i norge förut..på Hyperstate i Ålesund bla...
Tidyboys har ju oxå varit där å så....men halva tidytrax i lineupen e det ju knappast...

stimulantdjs, Ingo, fergie å agnelli&nelson låter intressant..

16 års gräns låter inte alls intressant..dom tog ju bort så låga gränser på hyperstate å så, å folket tyckte d var bättre...varför ändra??? well well.....men fråga var pöskan ligger Lilleström?????
e det långt från Oslo?????

:eyes:
DJ Ezzian
quote:
Originally posted by verminator
hvis du drar på party kun for å plukke opp fjortisser, så vil jeg trekke konklusjonen at du har et stort problem, sorry=/

Hvor har jeg skrevet at jeg drar på party for å plukke opp fjortiser?????

Skreiv at jeg har ikke noe imot at de er der, med det mener jeg at det ABSOLUTT ikke er derfor jeg drar dit.

Drar dit på grunn av Fergie Kay Cee.

De hadde aldri klart å fylle opp med 18 års grense

DJ Ezzian som av en NATURLIG grunn liker fine 17 åringer jeneter i stedet for masse av halvfeite 30 årige mannfolk i bar overkropp......

Forresten ligger Lillestrøm en halvtime øst for Oslo

Pages: [1] 2 3 4 
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden