return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Metropolis i Lillestrøm, Norge med DJ FERGIE+fler!!

Glorie
hihi :)

nice lineup alright...
Miss Behaaavin, cool

Kay cee..... :) weeee

not going tho...
Amnezia
funderar på å dra dit...beror på om man e ledig lr inte...

fergie har lirat i norge förut..på Hyperstate i Ålesund bla...
Tidyboys har ju oxå varit där å så....men halva tidytrax i lineupen e det ju knappast...

stimulantdjs, Ingo, fergie å agnelli&nelson låter intressant..

16 års gräns låter inte alls intressant..dom tog ju bort så låga gränser på hyperstate å så, å folket tyckte d var bättre...varför ändra??? well well.....men fråga var pöskan ligger Lilleström?????
e det långt från Oslo?????

:eyes:
DJ Ezzian
quote:
Originally posted by verminator
hvis du drar på party kun for å plukke opp fjortisser, så vil jeg trekke konklusjonen at du har et stort problem, sorry=/

Hvor har jeg skrevet at jeg drar på party for å plukke opp fjortiser?????

Skreiv at jeg har ikke noe imot at de er der, med det mener jeg at det ABSOLUTT ikke er derfor jeg drar dit.

Drar dit på grunn av Fergie Kay Cee.

De hadde aldri klart å fylle opp med 18 års grense

DJ Ezzian som av en NATURLIG grunn liker fine 17 åringer jeneter i stedet for masse av halvfeite 30 årige mannfolk i bar overkropp......

Forresten ligger Lillestrøm en halvtime øst for Oslo
Sand Leaper
Line-upen er det ingenting i veien med hvis du liker trance/hh. (unntatt Pulsedriver.Bleh:mad: )Tom Harding,Fergie,OD404,A&N,Kay Cee(Oliver Huntemann) og Misja er mer enn verdt billetten mener jeg.Kan bli spennende å se om Fergie safer med hardtrance/hh for å tilfredsstille massene,eller om han tør satse litt og spiller den technoen han kjører på Radio 1.Brooklyn Bounce som djs spiller Tracid Traxxx-style hardtrance,så faren for dritcheesy euro a la Bass,Beats & Melody burde være mindre da.A&N er ikke akkurat kjente for settene sine,men hvis de spiller som dette:

The Secret - "Starkissed" (Logic Records)
TRB - "Aftermath" (GPO Records)
Faithless - "We Come 1" (Cheeky)
Friskyoboy - "Scarbuster" (Xticanova)
Jay Stork - "Liquid Groove" (Zazoo)
Lexus - "The Key [Adam Dived Remix]" (Incentive)
Kamaya Painters - "Wasteland [Original Mix]" (Data)
Arrio - "The Trench [Degbert's Extra Dry Mix]" (Future Groove)
Jay Wilson - "Four Housemen" (Motion Method)
Jaya - "Excursion [Original Mix]" (White)
10th Planet - "Ghosts" (Nebula)
Scott and Leon - "Sailing On [Electrique Boutique Mix]" (AM:PM)
Tatabox Inhibitors - "Freet [Trisco Mix]" (Hooj)
Body Shock - "Ghost in the Church [Original Mix]" (EK Banzai)
LA Forge - "Second Contract" (Quad)
Coast II Coast - "Home [Tiesto Mix]" (Religion Music)
Vespa - "Take Me Away" (Academy Records)
Quake - "They Way Will Come [Quake 2001 Mix]" (White)
Sound Design - "Happiness [Coast II Coast Mix]" (Nu Life)
DJ Yogri vs Franky Kluck - "untitled" (white label)

...så burde det blir fett som bare det.

Det som derimot kan ødelegge,er den såkalte "futuredome-effekten"(dere skjønner hvor jeg vil hen),som er en overhengende fare pga. 16 års grensen.Politiet kommer nok til å sverme ove hele stedet,og med masse fjortiser på E kommer det til å ruinere hele stemningen.Men,det var jo 16 på Hyperstate,og det så jo ikke ut til ødelegge noe nevneverdig for de som var der(si ifra hvis jeg tar feil).

Men,la oss ikke ta sorgene på forskudd.Hard house gjengen fra Oslo burde sørge for nok folk(selv om 8000 mennesker er et vel ambisiøst tall og regne med).Det skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg.Jeg er iallefall med,skal på Coldplay-konsert på søndagen etter.Kan like gjerne stikke innom da:)
verminator
technoen fergie spiller på radio 1 pleier da vanligvis gjestedjene hans og stå for, deriblant Ade Fenton osv..

så er nok heller lite techno fra han i utgangspunktet

har vel kun sett et sett fra han der han (kun) har spilt techno i en essential mix elns ( var en del picotto/annen bxr techno/marco v låt etc) -

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden