|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
försökte ladda upp, men du tillåter inte att man skapar kataloger verkar det som
edit: testade att skicka upp en lös fil, men det gick inte heller | Just fasen ja... men det fixar jag nu.... testa igen
edit: Ser du uppar nu reveal... TACK. Så det är bara för folket att logga på å ta hem... :gsmile: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...? :gsmile: |
|
|
| OscarP |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...? :gsmile: |
Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. :p Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".
Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec? |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by OscarP
Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. :p Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".
Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec? |
kör power dvd till svcd brukar funka bäst =) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|