return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Dj Tiesto på BPMTV

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
försökte ladda upp, men du tillåter inte att man skapar kataloger verkar det som

edit: testade att skicka upp en lös fil, men det gick inte heller
Just fasen ja... men det fixar jag nu.... testa igen

edit: Ser du uppar nu reveal... TACK. Så det är bara för folket att logga på å ta hem... :gsmile:
reveal
laddar upp...
SteveTranz4ever
Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...? :gsmile:
OscarP
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...? :gsmile:

Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. :p Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".

Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec?
MiB
quote:
Originally posted by OscarP
Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. :p Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".

Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec?

kör power dvd till svcd brukar funka bäst =)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden