|
|
| Aendy |
(Har precis hittat poll funktionen :)... skämtar)
Läste Reveals tråd om att många skrivit i nästan ett år här och började tänka på allt vi diskuterat. Så slog det mig, vilken är den bästa diskussionen. På forumet finns det fem riktigt stora klassiska trådar så därför får ni bara välja mellan dem. Vilken är den bästa tråden? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jag tycker helt klart att det är "vad lyssnar du på just nu?"
Varför?
Jo, alltid kul och se vad andra lyssnar på, och samtidigt får man lite "låttips", jag brukar alltid ladda ner nån låt som jag ser i den tråden... |
|
|
| lonne |
Jag röstade på party knark pga att tråden väckte så pass mkt debatt.
Jag tycker inte att det är fel av folk som aldrig har provat att få
komma med sina synpunkter. Det jag däremot tycker är fel är om dessa
människor klankar ner på dom som väljer att göra det. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Varför är jag fortfarande uppe?
Det är tråden som kan få dom mest varierande poster... kul att läsa vad folk har för ågren eller anledning att vara uppe sent eller fortfarande... Det är ju också en av dom threadar som fått mest poster och haft flest viwes...:gsmile:
"Varför är jag fortfarande uppe?" och "Vad lyssnar ni på just NU?" är väl kanske sånna där threadar också som en del kan använda sig av för att få fler poster och därmed bättre status under sitt nickname...
Jag menar, vad jag lyssnar på just varierar var 5e minut... Men den fyller ju en funktion med att tippsa kanske om vad som kan va skönt att lyssna på... :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|