return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
kollade igenom lite gamla trådar

King of Clubs
Jaa man har ju varit här ett tag nu. Det här forumet har blivit ett beroende i sig. Jag tror inte jag skulle kunna slita mej även om jag ville. :D

Det är väldigt bra attityd hos folk här på svenska sektionen. Typ aldrig något bråk, i stark kontrast mot det övriga forumet.:rolleyes:
Aendy
De elementen förstod väl ganska tidigt att de inte fick något utrymme på denna sektionen. Vi håller nog för hög "standard" rent åsiktsmässigt för att dra oss ner på deras nivå... typ [Alien factory] eller vad han nu hette.
SWE_TRANCE
heh, jo en del har ju förvunnit totalt...
Men i vissa fall kanske det var det bästa :)

Tycler själv att det är kanoon stämning på sweTA forumet, hettar till lite emellanåt när det behövs.. ;)
Men så ska det vara :tongue3
Vizay
fan jag e ju snart lite vetteran här, nästan ett år jag vart medlem nu å postat aktivt i typ 9 månader :D

men jag håller med, skön attityd, ingen e otrevlig mot någon annan, givetvis blire heta diskussioner men fortfarande så speglar inte detta av sig utanför just den tråden nämnvärt

respect till alla här :D
WhiteRussian
Ja, vilken tråd kan jag tänkas tycka vara bäst..
Känns lite onödigt att skriva kanske, bara kolla vem som postat mest i "Party-knark" tråden...;)

Svårt att övertyga folk via Internet, skulle jag träffa er alla IRL, är jag ganska övertygad att jag skulle kunna vinna över några stycken.. :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden