return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
beste feest en club van Nederland???
View this Thread in Original format
NILA.NL
Ik vind WildLife en Earth de beste feesten in Nederland en de Melkweg in Amsterdam de beste club!
Iemand het hier mee eens, of juist helemaal niet?!?
Akira
Ben ik totaal niet mee eens...ik vind de melkweg zeker niet de beste club.Het is ook geen eens een echte club naar mijn mening geef mij dan maar DE FUN/hemkade...

Ja earth feesten vind ik niet echt geweldig maar ja dat komt om het feit dat ik niet echt van die progressive stijl hou.

Het beste feest is zonder meer DANCE VALLEY!!!
erm
Als je bij earth met Paul van Dyk was geweest had je dit waarschijnlijk niet geschreven. Hier kon Tiesto niet aan tippen. Bij wildlife moet je in de kleine zaal zijn. De grote is dan veel te druk.
Akira
Okay maar paul van dyk vind ik dus verre van progressive....
Bellie
Of DANCE VALLEY het beste feest is weet ik niet omdat ik er nog nooit ben geweest (Erg he!! :) ) maar dit jaar gaan we 100% zekers.Dus voor mij staat op nr.1 van beste feest. I LOVE TECHNO!!!Tot nu toe is dat echt het PHATTSTE feest waar ik tot nu toe ben geweest.En op de 2de plaats SENSATION.

GREETZ!!
cools
k weet niet welke feesten en clubs in Nederland (nog nooit uit geweest :confused:) het beste zijn maar in België ongetwijfeld I LOVE TECHNO en de laatste tijd ook meer en meer goedACID party's.

Spijtig dat hier in België weinig goede Trance party's worden gegeven. Bijna nooit geen grote namen (geen pvd, geen tiësto, Armin van Buurren). Er zijn wel een paar clubs waar echt goede trance word gedraaid.

De beste clubs van België : FUSE (TECHNO), ILLUSION (TRANCE/RETRO) & La Rocca (HOUSE/TRANCE)
Bellie
quote:
Originally posted by cools

Bijna nooit geen grote namen (geen pvd, geen tiësto, Armin van Buurren).

Dus ALTIJD grote namen in belgie???
:D

GREETZ!!
Remy D
Dancevalley is het BRUUTSTE feest!!!!

Heineken Music Hal is de MOOISTE locatie!!!!!!!!!!

Greetzz :)
Akira
naar alle verhalen te horen scjijnt heineken inderdaad TOP te zijn :)
moogwai
Geen idee welke club het beste is aangezien ik nog nooit naar een club ben geweest in de Randstad, beetje ver weg voor mij :confused:

Akira
quote:
Originally posted by moogwai
Geen idee welke club het beste is aangezien ik nog nooit naar een club ben geweest in de Randstad, beetje ver weg voor mij :confused:

is de auto geen oplossing???en waar kom je vandaan???
NILA.NL
quote:
Heineken Music Hal is de MOOISTE locatie!!!!!!!!!!

Heb ik ook al veel over gehoord, maar ik ben er (helaas) nog niet geweest...

quote:
Ben ik totaal niet mee eens...ik vind de melkweg zeker niet de beste club.

Daar hebben we het geloof ik ergens anders al een keer over gehad?!?

quote:
Als je bij earth met Paul van Dyk was geweest had je dit waarschijnlijk niet geschreven

Ik ben daar ook geweest, was helemaal TOP (zie foto's op www.nila.nl tijdelijk onder de news/updates button), maar Akira heeft wel gelijk dat dat niet echt progressive was!
Ik ga met koninginnedag trouwens weer naar Earth, nu in Paradiso(ook een TOP-locatie trouwens!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement