return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Marco V Solo! Hoe was het/vanavond op ID&T Radio

eieregooie
En, ff alvast voor als jullie terugkomen...

Hoe was het? :D
Chicane
Oke, even een kort verslagje, heb maar 4 uur slaap gehad en moet zo weer werken.

Ik had dus gastplekken gewonnen via ID&T en was daar met een vriend naartoe. Aangekomen bleek dus dat de gastplekken niet goed doorgekomen waren, dus dan sta je eventjes mooi voor paal :). Maar uiteindelijk wisten ze achter de kassa dat die knakker van ID&T gebeld had om nieuwe gastplekken door te geven. Afijn, kwart voor 12 eindelijk binnen (ipv het geplande 11 uur). Hij was toen heerlijke zwoele groovy meuk aan het draaien, met platen als Milo - Jungle Of Mirror, Christopher Lawrence - Nitro, Marco V - Mila, Marco V - Echoes etc etc. Net voordat we even de bovenverdieping in de Escape wouden gaan verkennen stopte de muziek heel even en knalde er een allejezus harde betonstrijker en toen kwam de beat van Godd eronderdoor. Zeer mooi gedaan, om echt even kippevel van te krijgen.
Eenmaal boven aangekomen om de VJ booth een beetje te bekijken begon Marco allen maar harder en harder te draaien. Op een gegeven moment was er van het lekkere dansbare muziek niks over dan het ritmische gedreun van pure onzin platen, klein goedmakertje: Nightvision - Believin' (helaas alleen de E-Wok Remix) draaide die ook. Verder was er nog een plaat vanhemzelf, weet even niet meer welke, geloof dat het Mutalisk was, waarbij er vuurwerk knalde op het ritme van de beat, echt mooi was dat.
De organisatie heeft echt heel veel aandacht besteet aan licht en visualisatie, wat zeer prachtig te noemen was. Helaas was dat niet te zeggen van de muziek, hij bleef maar van die blije beukende platen erop te smijten en op een gegeven moment zijn we maar naar het VIP deck gegaan (oranje bandje om je pols ROELEERD! :D) om vanuit een stoel maar alles een beetje te bekijken, want dansen ging niet meer vanwege de takke herrie.
Over het publiek was ik zeer positief, het was totaal geen kudde losgelaten bouwvakkers of plakplaatjes publiek, ook werden de aanwezige (en zeer knappe) dames op de dansvloer ook gewoon met rust gelaten. Niemand die echt helemaal wappie uit hun dak ging als er een commerciele plaat gespeeld werd, maar gewoon handjes in de lucht om daarna weer verder te beuken. Tussen het publiek bevond zich ook Wessel van Diepen (niet mee gesproken, was wel goed mogelijk want hij was alleen en praatte met iedereen) en ook Astrid Walter was aanwezig, waar ik een tijdje mee heb zitten praten, ze herkende me nog van Mysteryland waar ik een ID&T slipmat van der kreeg. Beetje gepraat over Club XL en Kremlin en uiteindelijk ook nog eens 2 gastplekken voor de opening volgende week weten te scoren!! Astrid is echt een supergriet! :)
Aan het einde van zijn set maakte hij een lekkere comeback naar het begin van de avond en de laatste 40 minuten ongeveer waren weer lekker dansbaar. Hij mixte een mooi moment met een combinatie van Godd (wazige remix) met Faithless - God Is A DJ.. op deze manier gemixt, wanneer er in Godd wordt gezongen: Do you believe in a god.. yadda yadda yadda, or do you believe in me? For tonight, God is a DJ (Faithless begint, ook deze in een wazige remix) echt gruwelijk goed gedaan.
Hij sloot zijn set af met Plastic Boy - Silverbath, beetje vreemd. Maar het was nog niet helemaal afgelopen, hij gaf nog een kleine ode toen het publiek om meer vroeg, schopte er nog snel even 3 overgangen uit, stopte weer.. publiek vroeg om meer en Marco draaide nog snel effe een Cosmic Gate plaat, weet niet welke dat was, maar klonk leuk in ieder geval.
Daarna kwamen de grouppies op het podium om handtekeningen te schooien, en hij deelde zowaar een aantal platen uit, waaronder Atlantic Stress (Mo-Hawk) gesigneerd.
17,50 was wel erg duur voor wat je voorgeschoteld kreeg en ik heb de helft van zijn set alleen maar een beetje zitten kijken en luisteren naar de muziek, want dansbaar was het niet (maar dat komt ook omdat ik niet van kwakkeloos zinloos gedreun hou, kan Marco ook niks aan doen.. voor het meerendeel van de mensen was het wel een geslaagde avond). Het publiek was gewoon lekker normaal, geen kapsonesleijers er tussen en drukte viel opzich best wel mee. Het was druk, maar je kon gewoon nog je armen los laten gaan zonder iemand in z'n face ermee te rammen :)

Op de terugweg hebben ze nog een leuk kiekje van de achterkant van me autotje weten te maken, omdat ik 120 langs een mobiele flitsnicht voorbij tufte en je daar maar 100 mag.. vuile sletten :mad: :whip:
Om iets over 7 thuis, het is nu kwart over 12 en over een 1,5 uur mag ik fijn door de regen lopen voor me werk... geweldig allemaal...

Mensen, tjooo en gegroet! :D
!_PeTrUs_!
Soms kan ie idd enorme donkere muziek draaien die thuis echt zwaar roeleert maar op zo'n clubavond gewoon niet aanslaat.

Maar neem de boel vanacht maar op Chicane dan heb ik morgen weer wat te luisteren :D
Martillo
Effe een stukkie qouten wat ik ook al op CC gedumpt heb :D

Het was 1 van mijn beste feestjes ooit. Echt een geweldige avond/nacht gehad. Vergelijkbaar met Dutch Dimension van Tiesto, al was dit wat knusser en het publiek was veeeeeeel beter.

Zijn set was perfect en best verassend, in die zin dat er veel gedaan werd in combinatie met het vuurwerk, lasers en verlichting.

» Offtopic: Zijn set kun je overigens vannacht beluisteren op ID&T radio van 01.00 - 06.00 uur.

In het begin draaide Benjamin wat lekkere progressive en om 00.00 uur ging het beginnen. Nog heerlijk geklets met Marco. In het begin van de avond kregen we nog een leuk gesigneerde poster en aan het einde van de nacht een gesigneerde plaat, Mo'Hawk, "Atlantic Stress".

Ik kreeg kippenvel toen ik hij ineens "For an Angel" van Paul van Dyk (zijn grote voorbeeld) draaide. Ik ging toen ff los van de aardbodem

Tijdens de avond stond Bakkie met een Amerikaan (DJ Jon) te kletsen, die speciaal uit Amerika voor promotie van zn eigen werk tijdens de Amsterdam Dance Event. Toen hij zag dat Marco V in de Eskeep optrad, moest hij daar ook absoluut zijn. We gingen met hem heerlijk uit ons dakkie. Hij draait in Floria, Miami en is helemaal gek van de Europese DJ's. Zijn stijl is progressive en is ook liefhebber van Yves de Ruyter en Lucien Foort. Hij draait in zn club dus ook alleen maar Europese muziek.

Daarnaast waren Mick Deluxe, Misjah Helsoot, Duncan Stutterheim en DJ Astrid ook aanwezig op de dansvloer.

Om een lang verhaal kort te houden . Het was een feestje wat nog lang in mn geheugen gegrift zal blijven staan.

Van dit soort feestjes lust ik er wel duizenden.

:)
Chicane
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Soms kan ie idd enorme donkere muziek draaien die thuis echt zwaar roeleert maar op zo'n clubavond gewoon niet aanslaat.

Maar neem de boel vanacht maar op Chicane dan heb ik morgen weer wat te luisteren :D

Komt voor de bakker..

Maaruh, verder geen TA'ers aawezig geweest bij In Charge dus?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland