|
|
| raoel |
Overigens vond housenation.nl een tijdje geleden erg leuk worden en ineens werd er weer super weinig gepost. Vond ik erg jammer :(
Het forum is nu tijdelijk off-line en ben benieuwd wat het wordt als het weer on-line komt. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by raoel
enigste echte voordeel is dat daar meer hardstyle liefhebbers rond huppelen. |
Dat is zo!
Maar voorkeur gaat uit naar TA!
Daar zit ik tenslotte al een stuk langer en ik vind het er wat kleiner en gezelliger. PF is ook wel leuk, maar veel te massaal. |
|
|
| ScuL |
het is wel groter ja,
maar daardoor kun je (in mijn ogen) ook meer verschillende mensen leren kennen. ik heb aan PF best wel wat goeie partymaten over gehouden! en als je eenmaal een redelijk aantal mensen goed kent dan is het een stuk gezelliger. hier op TA ken ik niemand in real (alhoewel daar op korte termijn verandering in gaat komen.. zou het op X-Q dan eindelijk gaan gebeuren Quipers? :D) |
|
|
| Odyne |
| ik vind voor de foto's PF wel handig en voor t berichies senden, maar qua forum geef ik toch de voorkeur aan TA, veel overzichtelijker en minder chaos.. |
|
|
| Smirnoff |
Je kan PF en TA niet vergelijken vind ik, het heeft alle twee zo z,n voor en nadelen.
Ik heb TA gekozen omdat het hier wat closer is. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|