|
|
| [SigneT] |
euhm ik heb het vak CKV op school en ik denk dat sommige van jullie wel weten wat het is maar voor degene die t niet weten zal ik t ff kort samenvatten.
Het gaat over cultuur enzo :D:D:D je moet naar aantal dingen toegaan zoals een film / concert,feest / teater enz enz
ik heb het onderwerp Muziek en ik hou het over Trance/Progressive/Techno
want t moet een top 3 zijn
maar ik zou graag willen weten wat is het verschil is tussen de stylen , hoe kan je t uit elkaar houden op hoeveel BPM zitten ze enz enz
ik heb zeker al wat op papier staan maar t is nog niet lang genoeg want t moet een soort LUL verhaal zijn :)
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Greetz Signet |
|
|
| raoel |
Lijkt me dat je zelf wel in hoofdlijnen weet wat het verschil is en om dat een beetje te omschrijven is niet al te moeilijk.
Helaas kan ik je niet verder helpen met de wat meer technische gegevens over de muziek soorten, dus de verschillen in bpm enzow.
Misschien is het ook een idee om over het ontstaan van de stromingen ook een stuk te typen. |
|
|
| New Wave |
Na, dat over BPM.......gewoon paar plaatjes downen en TELLEN :)
Nee maar ik denk dat het aantal BMP's gewoon in bepaalde stylen al heel veel verschild..........enja, als je mixt dan leg je ze toch over het algemeen meestel je hele set gelijk.....bij techno wel tenminste....
Ik denk dat je beter het verschil in opbouw van een style kunt toelichten.
Ook dit is super breed want in elke style hebt je ontiegelijk veel "opbouwen"
Je kan in een balkstructuur makkelijk bepaalde stylen vergelijken.
succes. |
|
|
| hamburgerboefje |
| Damm zo'n opdracht wil ik ook:toocool:! Ik zou idd gewoon een beetje eromheen lullen en een paar voorbeelden van nummers noemen/bij een evenulele presentatie laten horen. Bij dat Bpm gebeuren kun je denk ik iig geval een grafiekje maken van laag naar hoog. Zet je Speedcore met stip bovenaan:D. daaronder hardcore, hardstyle en jah wat is over het algemeen langzaam, lounge misschien. De rest van de stijlen tief je ertussen. weer een half A4tje vol:tongue3 |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
Het gaat over cultuur enzo :D:D:D je moet naar aantal dingen toegaan zoals een film / concert,feest / teater enz enz
|
dus als ik het goed begrijp kun je tegenwoordig studiepunten (zo noemen studenten dat iig) krijgen voor het bezoeken van feesten such as trance energy, thunderdome enzo... KEWL :D :p :cool:
ik wil oooooook ckv
ik ben bereid dat project wat ik net precies afgerond heb er voor in te leveren :D :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|