|
|
| mindshooter |
Är det bara jag som tycker att denna låt har grymt me potentialer för att blir en äckligt bra trance låt? Sköna vocals och cool melodi. Sen finns det redan lite trancy sounds ovanpå...jag tror att t.ex John 00 Flemming eller nån skulle kunna göra mästervärk med denna! Vad säger du Airbase ;) Jag tycker du ska ge det ett försök!
Alla vocals går i princip att klippa ut låten då dom sjunger en hel del utan bakgrundsmusik.
Nu är det juh en rocklåt som spelas flitigt på radiostationer och på TV för dom som inte visste det... |
|
|
| Glorie |
couldnt agree more
just vid 1:25 tycker ja mig höra lite trance-takter :) :D
.. eller hela låten rockar! |
|
|
| MiB |
hehe måste säga att 80% av skivan e fasen helt ok asså =)) kan va skönt o lyssna på lite annat ibland o då e hela albumet o rekommendera.. =) gillar låten som heter "How soon is now?"... ena tjejens röst e så skön =) lite sådär hes & "rispig" (bra förklaring) lite som hon i Lambretta =)) Kul att det går bra med rock från ryssland för en gångs skull med tanke på deras låga ålder (17)
så en hel del bra låtar på albumet faktiskt =))
så om nån e sugen på skivan så kan jag slänga upp den till dig/er om ni lämnar info till ftp =))
cheers... MiB |
|
|
| dbl |
jodå.. låten e faktiskt helt ok.
bättre än vad jag trodde när jag första gången kom in mitt i videon och såg tjejerna, men den var bra |
|
|
| Airbase |
Låt mig få höra =)
// Jezper |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|