return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Welcome to Underworld

NILA.NL
Op 8 november treed Underworld in de Heineken Music Hall in A'dam op (zie ook http://www.welcometounderworld.nl)...
2 vraagjes:
- Ik lees hier bijna nooit iets over Underworld, wat vinden TA-ers eigenlijk van deze (SUPER) band???
- Gaan er nog andere TA-ers naar de HMH?
Chicane
Underworld heeft best wel dikke producties gemaakt toen Darren er nog bij was en hebben gelukkig hun eigen sound behouden na het vertrek. "You Bring Light In" is best wel een lekkere stevige track en het hele album 100 Days Off is gewoon super te noemen.
Underworld is 10000x beter dan The Chemical Brothers en al die andere liveacts figuren!

Ik ga niet naar de HMH trouwens
magrec
Underworld is vet, Ik had wel naar welcome to underworld willen gaan maar de kaartjes waren toch iets sneller uitverkocht dan ik had gehoopt....

beaucoup fish rules!!!!!!!!!!
Hoeveelste album was 100 days off eigenlijk, 7e alweer ofzo.
Lekker album, vanmij mogen er wel meer liveacts komen op festivals.

Groove armada, royksopp, prodigy, underworld, faithless :D

Owja chemical brothers waren vet in maart dit jaar ofniet theseus!!

(hey boy, hey girl)
!_PeTrUs_!
Ik denk wel dat er een x-aantal t wel leuke vinden maar de rode draad door dit forums is toch Trance Musika (nee echt! :crazy: ) En dan bedoel ik wel de goede trance zoals op feesten van ILTrance.
Raymond
quote:
Originally posted by magrec Lekker album, vanmij mogen er wel meer liveacts komen op festivals.

Groove armada, royksopp, prodigy, underworld, faithless :D

Noemt er ffe een me favo bands op =]

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland