return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Off topic: Detta hände mina polare

reveal
men förihelvete!!! vad är det för folk som vandrar på denna jorden?!?!?
MiB
quote:
Originally posted by AC.
för hvete MiB!!!!! jag tror vi hade klarat oss bra ut de bilderna!
:wtf: :wtf: :wtf:

sorry ville bara visa vad det finns för idioter... o det lustiga va att dan efter fråga jag kompisen... "helt säkert att jag inte sa nåt dumt" vilket jag inte trodde heller.. brukar inte göra sånt(minns inget som sagt) och han sa att jag stod till och med typ 2 meter breve o väntade.. varje gång man ser dom så är det ju himla tur i oturen va illa det kunde gått..
Vizay
fyfan MiB....känner med dig också....sorgligt att det finns sånna idioter som bara e ute efter bråk....släng ut dom jävlarna ur sverige...varesig dom e svenska eller invandrare!
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
fyfan MiB....känner med dig också....sorgligt att det finns sånna idioter som bara e ute efter bråk....släng ut dom jävlarna ur sverige...varesig dom e svenska eller invandrare!

vem skulle ta emot svenska idioter?
SteveTranz4ever
MiB... Fan lessen för din skull att det där hände... ännu en otrolig historia som är heltsjuk... allt sjukt kommer bara en närmre, det kan hända vem som helst...
Jag e inte känslig för bilderna och tyvär är ju inte dom där sjuka människorna det heller men dom har dessutom ingen respekt för andra med människor och därför så drar dom sig inte för att göra sånt här...
Just i detta fall kan jag tänka mig att personerna som gjorde detta mot dig var påverkade på ett eller annat sätt, menar hur kan man annars tända till så satans å göra nåt så sjukt.

Bra att du klara dig utan bestående men... (kanske mentalt dock) :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden