|
|
| King of Clubs |
| Det var värsta jag hört! Har hört liknande historier innan, men inte så här grova. Det måste varit en hemskt traumatisk upplevelse för dina vänner. Hoppas verkligen dom lyckas repa sig. |
|
|
| RebeL9 |
ok bara jag som kom att fundera på en sak så fort jag läste ditt inlägg. Hur kan du vara säker på att snubben var en turk?
Sa han "Hej jag är från Turkiet" ? Eller kände dina polare honon sen tidigare?
Bara en tanke från min sida. Sedan tycker jag att det dina polare råka ut för var det överjävligaste jag läst om på länge. Sådana människor ska man antingen hänga högt eller utvisa utan nåd. |
|
|
| MiB |
fyfan va illa asså... jävla idioter...
detta hände mig för ca en vecka sen nu... stod på stan klockan 21 typ (örebro) och tog ut pengar..kompisen kände igen en kille o frågade om vi kunde få låna hans mobil en sekund för o ringa taxi varav 2 av hans kompisar kommer fram o säger "bråka inte" vi säger då att vi inte bråkar... (minns inget av detta) sen helt utan förvarning får jag en flaska i ansiktet...vaknar upp i en tjejs knä 10 minuter senare o svimmar av igen...sen ambulans till sjukan sy 23 stygn..plus hål rakt genom läppen så senor o liknande gått av... helt otroligt vilket folk det finns... så det blev en kväll på sjukhus istället för en bra utekväll..
mest glad att det inte tog i öga eller hals asså...
inte fina bilder om man inte tycker om fula sår så bläddra inte ner...(inte så farligt men en del kanske inte gillar det)

idioten slog flaskan så den gick sönder o sen fullföljde slaget så det skar hål rakt genom läppen sen lite på nyckelben så som sagt...tur med hals o öga =(( |
|
|
| AC. |
Jävla turkhelvete! Skjutas är vad de borde (iaf han) den otcksamma jäveln komer hit till sverig och snyltar på bidrag, våra skattepengar. Utvisa fanskapt!
(Jaja klaga på om ni vill jag delar bara Bushs åsikter skillnaden är att jag inte sitter på en hej dundrans fet arme och och en massa kärnvapen :P)
Jaja(igen) jag vet han kan varit något annat än turk och man ska inte dra alla över en kamm bla bla bla |
|
|
| AC. |
för hvete MiB!!!!! jag tror vi hade klarat oss bra ut de bilderna!
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|