|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Endre
ok, ta inte det här fel, försöker inte vara rasist eller nåt, men "vi" (dagens ungdomar) har aldrig fått vara med och bestäma om det ska tas in invandrare i sverige, vi har aldrig bett om att få bli rånade och allt som där hör till. visst, jag känner många snälla och schyssta invandrare, men som sagt, det är dem här äckliga politikerna som aldirg får känna av det som händer i samhället, dom bara sitter på sina feta arslen och bestämmer. så det finns igentligen ingen ursäkt för att invandrare rånar svenskar. jag såg ett program en gång där dem intervjuva några invandrare, där sa dem "vi ska visa svennar vad krig är"....det är ju helt fel inställning, först är dem rädda för sitt hem land, kommer it i skräck, sen lär dem sig svenska o.s.v., sen ska dom visa oss vad krig är och ställa till det? det går inte riktigt inhop med min matte.
okunskap?...nä, rättare sagt, vi skiter i vad det är för land.
(ursäkta om jag framstås som rasistisk, men det är min åsikt bara.)
|
w0rd!
Btw, så länge ja kallas "svenne" (vilket ja hatar) så kommer ja kalla vissa invandrare turkar lr Araber beror på hur dom ser ut.
De e inte alltid så lätt att se vilket land dom kommer ifrån...och därför kan de va lättare att säga Turk lr Arab.
Meh!:wtf: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Inte så länge antisemiter som du går lös:( |
sanningen smärtar va? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by robstar
w0rd!
Btw, så länge ja kallas "svenne" (vilket ja hatar) så kommer ja kalla vissa invandrare turkar lr Araber beror på hur dom ser ut.
De e inte alltid så lätt att se vilket land dom kommer ifrån...och därför kan de va lättare att säga Turk lr Arab.
Meh!:wtf: |
varför helt enkelt inte säga utlänning eller invandrare?
Hur kan du förvänta dig att de inte ska kalla dig svenne när du själv kallar de turk/arab? |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by RebeL9
varför helt enkelt inte säga utlänning eller invandrare?
Hur kan du förvänta dig att de inte ska kalla dig svenne när du själv kallar de turk/arab? |
De gör ja inte heller...
Sa bara att ja inte gillar de. ;)
Men hur kan en utlänning förvänta sej att ja ska kalla honom/henne för utlänning när han/hon kallar mej svenne?
Same ...
Bästa e nog att använda namet på personen. |
|
|
| RebeL9 |
| ja du inser ju hur dumt det egentligen är och jävligt barnsligt. trodde inte vuxna människor kallade varandra för turkar, svennar osv :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|