|
|
| AnD |
| fy helvette... kan knappt tro det. Man måste vara helt desperat eller bara sjuk för att göra något sådant. Kan bara inte förstå det. Inte konstigt att folk beväpnar sig i dessa tider |
|
|
| Dioxys |
| förstår inte riktigt vad de menar med kodsystem? :conf: |
|
|
| Dioxys |
| förstår inte riktigt vad de menar med kodsystem? :conf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det knöt sig i magen när jag läste detta... Jag blir så jävla förbannad... Jag känner mycke sympati för jag har själv blivit rånad förr och hotat till ivet...
NACKSKOTT borde den där idioten och sånna som han ha (ex. dom som misshandla en vän till mindshooter i aug.-sept.)
Man kan tycka det ena eller det andra vad man skulle gjort själv eller vad dom borde gjort, jag e säker på att dom fundera på vad i helvete skulle dom hitta på för att komma bort från denna idiot.
Hoppas det löser sig för båda på bästa sätt och att idioten åker dit hårt... men jag e rädd för att Svenska rätts systemet kommer hjälpa den misstänkta pga. för vaga bevis....
 |
|
|
| mindshooter |
Mmm det är helt sjukt...
Med kodsystem menar jag t.ex att man bestämt i förväg att man kliar sig bakom huvudet 10 sekunder innan båda springer...bara ett exempel...man kan juh utveckla det hur mycket man vill.
Kanske ska ta och berätta att det var en annan polare till mig som var på festen på långholmen som helt ensam blev misshandlad av 4 st maskerade män senare när han gått därifrån. dom tog allt av värde...typ 3000:-, krossade käken och slog sänder hans öga typ...fick opereras...han gjorde inget motstånd alls.....
suck...vad gör man? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|