|
|
| Flipper01 |
| Ik verwacht dat CDA nog meer zetels zal gaan krijgen, maar dat de VVD er ook meer zal gaan krijgen.. Ik stem iig weer hetzelfde denk ik!! |
|
|
| Rinus |
| Vorige keer was ik nog geen 18 maar ook nu mag ik eindelijk stemmen. Weet nog niet waarop. pdva zal idd wel weer terug komen. |
|
|
| jploveparade |
Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley :)
Mijn stem heeft ie!
PS:
 |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:D |
LOL!:D
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley :)
Mijn stem heeft ie!
PS:
|
LOL!:D
Ik zou toch echt niet weten wie er NU in het kabinet moet komen, wie weet PVDA trug, omdat het "toen toch wel beter was" (met die gedachte gaat nederland het stem hokje in maybe) |
|
|
| Blik |
die Heinsbroek vond ik nog niet zo slecht, die zegt gewoon wat die vind en zo hoort dat ook, en dan moet niet meteen iedereen (de pers dus) erop springen dat hij zich met z'n eigen ding bezig moet houden, hij is ook een mens en mag een mening geven over dingen als hij dat wilt
Stem PH (Partij Heinsbroek :p)
afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|