return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
De draad voor de beginnende producers!!!!

TimeportE
okeeej eff een vraagje.. maar nie echt over producere.. ben nu meer aan het aankloten met fruity loops (moe nog reason gaan branden)
maar ik zoek het nummer waar vaak achter elkaar gezegd word: Ey Mama, Ey Mama.. gezongen door een vrouw..??
ik wilde dat sampletje gebruiken of da nummertje proberen te remixen.. of ik ga remix maken van milla! :)
AlFerox
quote:
Originally posted by TimeportE
okeeej eff een vraagje.. maar nie echt over producere.. ben nu meer aan het aankloten met fruity loops (moe nog reason gaan branden)
maar ik zoek het nummer waar vaak achter elkaar gezegd word: Ey Mama, Ey Mama.. gezongen door een vrouw..??

K3 - Heyah mama?

:D
Optimus
of is dat niet dat nummer van Jody Bernal?:cool:
John
quote:
Originally posted by TimeportE
ik wilde dat sampletje gebruiken of da nummertje proberen te remixen.. of ik ga remix maken van milla! :)

denk dat we iets meer hints nodig hebben:rolleyes: :) ik kan je helaas nie helpen..kzou reason ff brande trouwens.. kan je kijke wat je beter vind:)
Teknikol
Kheb een stukkie gemaakt in reason2. Blijkt dat ik het melodietje van Delerium - Silence zowat heb nagemaakt...Ben er wel mee doorgegaan. Het staat op de EMC HUB, voor de liefhebbers die tijd over hebben :)

naam:hmz.mp3 (14 sec btw)

commentaar geliefd.

ltr

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland