return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Airwave album .....

Chicane
:conf: Kwil niet vervelend zijn, maar die ligt alweer geruime tijd stoffig te worden op de plank Airwave_-_Believe-CD-2002-***
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Nook
het album lijkt me echt onwijs oke. de meeste ken ik wel. maar dattie ook de green martian is, dat is pas goed. die nieuwe wizardry en harmonic minor zijn SUPER! alle tracks van de green martian zijn eigenlijk wel top. wat mij betreft is hij de beste producer die er is. vooral nu ik weet dat ie ook airwave is.

HAHA, best cool om te lezen dat jullie dat gewoon niet weten. Ben benieuwd als we t strax over MIKE gaan hebben of je dan ook ineens zo verbaasd reageert ;)

Profile M.I.K.E aka PUSH
Profile Airwave
kolkiewolkie
cdtje is inmiddels een week of 2/3 binnen, duurde echt megalang voordat dat ding dr was omdat m'n betaling zo traaaaaaaaag ging (post met kerstmis, postBANK met kerstmis, trage overmaken van postbank en vervolgens natuurlijk nog weer een paar daagies wachten totdat dat ding in belgie behandeld is enz. enz. denk dat ik dr wel een week of 4/5 op heb zitten wachten, maar hijs wel VET, hoewel ik um eigenlijk te weinig luister
WTB
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
cdtje is inmiddels een week of 2/3 binnen, duurde echt megalang voordat dat ding dr was omdat m'n betaling zo traaaaaaaaag ging (post met kerstmis, postBANK met kerstmis, trage overmaken van postbank en vervolgens natuurlijk nog weer een paar daagies wachten totdat dat ding in belgie behandeld is enz. enz. denk dat ik dr wel een week of 4/5 op heb zitten wachten, maar hijs wel VET, hoewel ik um eigenlijk te weinig luister

Je hebt 'm zeker ook Proxis besteld? Ik had namelijk precies hetzelfde, eerst die overschrijving die al 10 dagen duurde (volgens de postbank 5 maar volgens proxis 10) en daarna duurde het nog wel 2 week voordat 'ie eindelijk bezorgd werd. Ik luister niet heeel veel naar het album maar ben blij dat ik eindelijk iets legaals van Laurent Veronnez heb :). When Things Go Wrong... is toch wel erg duidelijk het beste nummer van het album voor mij maar dat zal ook wel komen door dat ik die nog niet zo vaak gehoord had als de andere tracks.

WTB.
babbel
quote:
Originally posted by Chicane
:conf: Kwil niet vervelend zijn, maar die ligt alweer geruime tijd stoffig te worden op de plank Airwave_-_Believe-CD-2002-***

klinkt vreemd maar sommige mensen willen het origineel gewoon hebben ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland