return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Ik heb gelezen dat:

DJ_Massive
lol

zowiezo een beetje stom, lijkt net of die Armin helemaal in paniek is omdat wat mensen denken dat het mixen een beetje de mist in ging ofzow, tsss :)

:thepirate
Ding Chavez
Idd, en dan zeggen ik heb HELEMAAL geen fout gemaakt.... vinnik ook een beetje apart.

GreetZ, DC
arjoderoon
ach wat maakt het uit :)
Eye-Riz
kan me ook niet voorstellen dat ie zich druk gaat lopen maken om een paar foutjes. dan moet ie dus voor elkf foutje elk forum af op internet, om zich te herstellen! is ie dagen mee zoet! als ie iets zou willen uitleggen, neem ik aan dat ie dat wel via zijn site doet.

En ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat een bekende dj zoals hij zijn eigen naam zou aanmeten in een forum. Da's vragen om aandacht.
Ik zou als ik hem was eerder incognito gaan en een discussie aan laten wakkeren door te zeggen 'joh, die armin was toch slecht, vond je ook niet?'. Dan krijg je veel eerlijkere reacties, omdat mensen je dan niet nahijgen omdat je toevallig een beroemde dj bent, maar gewoon hun ongezouten mening geven.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland