|
|
| TimeportE |
okeej, deze muziek thread heeft nix met trance ofzo te maken maar dat maakt nie uit! :p
ik zoek eigenlijk zo veel mogelijk oude classics (en dan echt oude), ballads, funky groovy , ALLES!!! :) ben een beetje op een back 2 back tour en ik wil zoveel mogelijk hebben..
traxx zoals: beach boys - i get around en the beatles - twist and shout (ferris bueller, OWWWWW YEAAAHH :D:D)
en ik weet nie of dit een oudje is maar ik zoek een nummer dat voorkomt in de film: Van Wilder, i'm so out of love, i'm so lost without you..(ballad achtig) |
|
|
| AlFerox |
haha :D
dat is Air Supply - All out love
ben je in een romantische bui ofzo? wel mooi nummer trouwens hoor :)
I'm lying alone, with my head on the phone waiting for you blalblabla |
|
|
| Cosmic Guy |
Rock around the clock - kweet niet van wie die is
Surfin USA - Beach Boys
Walk like an Egyptian - ?
Elvis - Jail houserock
Horse ofzo, dat nummer waar ie de hele tijd oho black betty pamdepam oho black betty pamdepam zingt
My Way - Sinatra
Europe - Final Countdown
Kijk de platenkast van je pa eens door, die heeft vast wel wat oude .
Of kijk in de platenzaak bij 'best of the 60's, 70's en 80's'. |
|
|
| raoel |
Moet je een keer langs komen en alle CD's van mijn papie is beluisteren, kei veel van die oude muziek. Echt alles, Jerry Lee Lewis, Elvis, Roling stones, Beatles and many more.
kweet zo geen goede titels uit mun hoofd, als ik me verveel zal ik wel eens kijken.
PS: AlFerox, volgende week vrijdag kun je Johan Gielen voor €5 de hele avond zien en horen! |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Walk like an Egyptian - ?
|
die is van de 'Bangles' toch?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|